Djoekster Geplaatst 27 augustus 2014 Geplaatst 27 augustus 2014 Ik heb mijn etrex30 al 2 jaar volop in gebruik, nu zit ie vol met krasjes ( jaja ik weet het maar tasjes zijn gewoon ondingen ) Nu heeft mijn maatje een Hcx vista, een oudere generatie etrex dus, die is een half jaar ouder maar nog helemaal krasvrij! en dat met hetzelfde gebruikspatroon. ( kijkt ook nergens naar ) Grappig detail, de vista body heeft problemen met de lijm die loslaat, etrex die een mooie degelijke body heeft maar butt glas. Is de kwaliteitsnorm nu bijgesteld naar minder bij Garmin? zit nu toch wel een beetje te balen. oud is dus echt beter Afijn, ga het morgen met polijst papier en water te lijf, commandant als laatste kijken of het weer wat toonbaar wordt. En dan op zoek naar een screen-protector oid. Iemand nog suggesties? of ervaringen goed/slecht met de andere Garmin modellen?
MEEK Geplaatst 28 augustus 2014 Geplaatst 28 augustus 2014 Misschien kun je bij een telefoon hersteller proberen, deze kunnen ook de krasjes van een telefoonscherm halen.
Japiejoo Geplaatst 28 augustus 2014 Geplaatst 28 augustus 2014 Ik heb van de eerste dag een screenprotector op mijn 60Csx, werkt super en nergens last van. Wel al genoeg krassen en schuurplekken op de screenprotector gehad trouwens.
Twin Peaks Geplaatst 28 augustus 2014 Geplaatst 28 augustus 2014 Ik zou niet snel met polijstpapier aan de slag gaan. Eerder direct met een niet al te grove Commandant pasta.Als de krasjes echt ondiep zijn, kun je ook gewoon tandpasta proberen. (doe eerst een klein hoekje, sommige tandpasta's bevatten meer schuurmiddel dan andere)
Djoekster Geplaatst 28 augustus 2014 Auteur Geplaatst 28 augustus 2014 Bedankt voor de antwoorden ben al wel met polijstpapier ( plastic velletje ) en water begonnen om de wat diepere krasjes weg te krijgen, daarna met commandant en daarna met een nog fijnere poetsmiddel aan de gang geweest. Het ziet er hoopvol uit, na een 15 min had ik al best een goed resultaat. Van de week er eens goed voor gaan zitten en veel poetsuurtjes maken. Mischien krijg ik met een dremeltje en poets opzetstukje een mooier resultaat tov met de hand. We gaan het zien.
Aanbevolen berichten