Venniper Cache-zoekers Geplaatst 11 augustus 2014 Geplaatst 11 augustus 2014 Geen idee in welke rubriek dit hoort maar dat merk ik dan wel. Ik kan al drie maanden een bepaalde cache niet verwijderen uit mijn watchlist. Natuurlijk heb ik alles al geprobeerd en heb ik de cache heel vaak verwijderd maar automatisch springt de cache weer terug, Het is helaas een veel bezochte cache dus ik vind het een beetje irritant worden. Ik kan zien dat er nu 6 volgers zijn maar ik ben ook wel eens de enige geweest dus ik ben de enige met dit probleem. Hoe los ik het op? Het zal niet veel uitmaken maar het gaat om deze cache: http://www.geocaching.com/geocache/GC3F2XC_steegjes-in-gent-1-alleys-in-ghent-1
Venniper Cache-zoekers Geplaatst 11 augustus 2014 Auteur Geplaatst 11 augustus 2014 Hier gaat het goed, erop en eraf Uh ja, hier gaat het ook al zes en een half jaar goed: 'erop en eraf' dus hoe los ik het nu op?
DanPan Geplaatst 11 augustus 2014 Geplaatst 11 augustus 2014 Chech eens of je de cache niet hebt toegevoegd aan een bookmark list, waarbij de optie "Notify me when items on the list are logged" aangevinkt staat.
Venniper Cache-zoekers Geplaatst 12 augustus 2014 Auteur Geplaatst 12 augustus 2014 Chech eens of je de cache niet hebt toegevoegd aan een bookmark list, waarbij de optie "Notify me when items on the list are logged" aangevinkt staat. Nee, kan niet, ik heb helemaal nooit wat toegevoegd aan een bookmarklist (of kan dat per ongeluk?) en daarbij; ik ZIE die cache altijd staan in mijn watchlist. Ik verwijder hem dan weer en binnen een dag (ik controleer het nooit hoe lang precies) staat tie er weer tussen. Ik heb natuurlijk al eens de hele watchlist verwijderd en hups even later staat tie er weer.
typoo Geplaatst 12 augustus 2014 Geplaatst 12 augustus 2014 Heb je dit ook als je met een andere pc\tablet\telefoon inlogt op GC.com ?
Venniper Cache-zoekers Geplaatst 12 augustus 2014 Auteur Geplaatst 12 augustus 2014 Ik heb dat net geprobeerd, eens afwachten wat er gebeuren gaat, zoals ik al zei, ik weet niet hoe lang het duurt voor die weer verschijnt maar meestal wel binnen een dag.
Venniper Cache-zoekers Geplaatst 16 augustus 2014 Auteur Geplaatst 16 augustus 2014 Helaas, ik dacht dat het gelukt was toen ik vanmorgen nog steeds in mijn watchlist had staan maar toen ik er weer een cache aan toevoegde stond er vlak daarop die ene cache weer. Het lijkt er op dat als ik verwijder en daarna iets anders doe hij weer terug komt. Doe ik niets met een lege watchlist dan komt tie niet terug. Ben ik werkelijk de enige met dit probleem? Vreemd.
Malyenki Geplaatst 16 augustus 2014 Geplaatst 16 augustus 2014 Misschien eens cookies verwijderen op je pc? Misschien dat het daar ergens zit? (heb er niet echt verstand van hoor, ik denk een beetje hardop... )
Venniper Cache-zoekers Geplaatst 16 augustus 2014 Auteur Geplaatst 16 augustus 2014 Nee, dat kan niet maar als dat wel zou kunnen: daarom had ik nu mijn hele watchlist leeggemaakt op mijn tablet en dat werkt dus ook niet.
Malyenki Geplaatst 16 augustus 2014 Geplaatst 16 augustus 2014 Het 2e postje in dit draadje, misschien dat dat kan helpen? http://forums.groundspeak.com/GC/index.php?showtopic=256835 Daar wordt geadviseerd om het via http://www.geocaching.com/feedback/#problem te doen, en dat bleek geholpen te hebben.
Aanbevolen berichten