kaatjeblom Geplaatst 7 augustus 2014 Geplaatst 7 augustus 2014 Ik heb in gsak een database aangemaakt, waar 999 caches in staan. Nu heb ik de database verstuurd naar mijn gps, maar als ik bij de caches kijk, staat er niets in. Als ik nu precies het zelfde doe met een database hier uit de regio, dan zie ik ze gewoon. Nu heb ik deze vraag al eerder gesteld en toen gaf iemand aan dat je ze niet ziet, omdat ze te ver weg zijn. Op zich begrijp ik dat misschien wel, maar hoe weet ik nu zeker dat ze wel op mijn gps staan. We gaan namelijk morgen met vakantie en het zou erg fijn zijn als de caches dan op onze Oregon 600 staan. Wie o wie weet raad??? Ik heb in gsak een database aangemaakt, waar 999 caches in staan. Nu heb ik de database verstuurd naar mijn gps, maar als ik bij de caches kijk, staat er niets in. Als ik nu precies het zelfde doe met een database hier uit de regio, dan zie ik ze gewoon. Nu heb ik deze vraag al eerder gesteld en toen gaf iemand aan dat je ze niet ziet, omdat ze te ver weg zijn. Op zich begrijp ik dat misschien wel, maar hoe weet ik nu zeker dat ze wel op mijn gps staan. We gaan namelijk morgen met vakantie en het zou erg fijn zijn als de caches dan op onze Oregon 600 staan. Wie o wie weet raad??? ik heb dus een database aangemaakt voor in Italië ....
Beukenootje Geplaatst 7 augustus 2014 Geplaatst 7 augustus 2014 Kan je wel op je GPS zoeken naar de naam van een cache?
StefandD Geplaatst 7 augustus 2014 Geplaatst 7 augustus 2014 Ik heb al in het andere draadje aangegeven hoe je het kan controleren: Caches worden wel op de kaart weergegeven. Schuif de kaart naar Italië en je zou ze moeten zien als ze op je toestel staan. Wel ver genoeg inzoomen. Of zet je gps uit en simuleer dat je op je vakantie-adres bent. Dan zou je ze in de lijst met geocaches moeten zien. Als het goed is staat in de handleiding hoe je dat doet.
thex Geplaatst 7 augustus 2014 Geplaatst 7 augustus 2014 Staat het filter wel op: caches die nog niet gevonden zijn zichtbaar maken ?
Audicien Geplaatst 7 augustus 2014 Geplaatst 7 augustus 2014 Het is een beperking in de oregon 600 - 650 reeks je kunt slechts cache's zien in een cirkel van max 800 km. via stel in > kaart > geavanceerde instellingen >zoomniveaus > geocaches . Buiten deze cirkel kun je niet zoeken via bv spelzoeken onder geocaching. Ze staan er wel op en worden zichtbaar als je daar ben. Heb dit meegemaakt afgelopen jaar op vakantie in Griekenland. Kon ze niet vinden alleen via basecamp wel zien dat ze er op stonden. Op de plaats zelf was alles zichtbaar.
Aanbevolen berichten