@NKruizinga Geplaatst 10 juni 2014 Geplaatst 10 juni 2014 @Domi misschien fleurt dit je op: Soft kitty, Warm kitty, Little ball of fur. Happy kitty, Sleepy kitty, Purr, purr, purr.
MarcoDomi Geplaatst 10 juni 2014 Auteur Geplaatst 10 juni 2014 @NKruizinga, dank je wel, wat ontzettend lief! ! Onze kitty komt trouwens nu op mijn voeten liggen, omdat die echt gloeiend heet zijn. Op zich heel lief, maar ze gaat er NU af want hoe warmer, hoe meer jeuk :-S
regenboog2 Geplaatst 12 juni 2014 Geplaatst 12 juni 2014 Ik ben benieuwd, ben je alweer een beetje opgeknapt?
MarcoDomi Geplaatst 13 juni 2014 Auteur Geplaatst 13 juni 2014 Hoi, @regenboog, wat lief! Het gaat redelijk. Ik ben nog steeds niet helemaal opgeknapt. Sinds vandaag zijn mijn voeten wel voor het eerst niet meer zo ontzettend opgezwollen. 's Nachts leg ik ze hoog, op een kussen. Bij het verschonen van de pleisters bleek wel dat ik (pas op, gevoelige zielen, NIET VERDER LEZEN!) een heel stuk vel mee trok. Het zijn nu open wondjes van ongeveer een centimeter. Blaaaaaaah! De antihistamine slik ik nog steeds.
regenboog2 Geplaatst 13 juni 2014 Geplaatst 13 juni 2014 Zo, dat heeft dan nog een flinke impact zeg. Volhouden hoor!
Aanbevolen berichten