Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik denk dat het lek boven water is. Er zit iets softwarematig niet goed in je gps . Mogelijke oplossing. De laatste firmware update voor jouw toestel downloaden en opnieuw installeren op je gps. Of misschien heb je bij de aanschaf meteen een backup gemaakt van je toestelsoftware, zodat je deze nu kunt terugzetten. Nog mooier, maar dat zal wel niet... :-)....

Geplaatst

heb weer iets raars voor :-)

als ik ga zoeken naar geocachen en en kom in de lijst van een geocache (waar achteraan een knopje staat) voor te downloaden naar gps. als ik daar op klik dan vind hij mijn gps en sd-kaartjes. heb ze er dus kunnen opzetten.

maar normaal doe ik dat anders.

als ik de lijst heb van geocaches van een bepaald dorp kies ik boven " toon deze locatie op kaart" zodat ik een beter overzicht heb en vanop de kaart zet ik ze dan op de gps (op cache klikken "send tot gps", als ik dat doe krijg ik nog foutmelding.

heb ondertussen ook de firmware van de garmin geupdate via "Garmin Express" en zou up to date zijn... maar werkt nog niet zoals ik gewoon ben van ze erop te zetten.

Geplaatst

OK, tja, dan weet ik het even niet meer. Maar ben blij dat je in ieder geval een methode gevonden hebt (hoe vreemd ook) om wat caches over te zetten naar je gps. Misschien dat onze mede-forumgenoten nog een brainwave hebben!

Geplaatst

Ik heb hier het zelfde probleem. Bezit een Garmin Etrex 30. Deze wordt wel herkent als ik de nieuwe software installeer, maar zo gauw ik op geocaching.com een cache wil downloaden naar mijn GPS dan krijg ik de boodschap dat mijn GPS 'NOT detected' is.

Ik gebruik Windows 7 met IE 11.0.8.
Alles werkt perfect en zoals gezegd wordt bij de installatie van de communicator wel mijn gps herkent.

Geplaatst

dit is een ander probleem dan het "locking" probleem.

Het probleem is hier dat IE in compatibility mode moet draaien

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...