Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Barny, bij jou sta ik inmiddels nergens meer van te kijken.

En het lijkt me sterkt dat de reviewers bij jou WEL zouden controleren of er toestemming is, hoe zeer je dan ook als "naughty boy" te boek staat of wil staan.

Geplaatst

Ik heb nog wel een vraag aan je Barny. En echt puur uit interesse en niet om je proberen zwart te maken ofzo.

In een van je gearchiveerde caches had je, als ik het goed lees, een cache geplakt aan een ANWB paaltje. Had je toen ook toestemming van de ANWB? Omdat dit hun eigendom was zeg maar. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat de ANWB daar normaal gesproken toestemming voor zou geven.

Maargoed, net zo min als dat ik me niet voor kon stellen dat de gemeente zo makkelijk was. Dus waarschijnlijk zit ik er gruwelijk naast en behoort ANWB ook tot "onze" vriendjes.

Geplaatst (bewerkt)

Died :)

Het antwoord "ja" zou ook het antwoord kunnen zijn van een CO uit Gelderland.

Btw: Uit welke provincie kom jij eigenlijk? Ooit heb ik dat eens geweten, maar ik ben natuurlijk ook nog een beetje blond...(denk ik)

bewerkt door de kikkers
Geplaatst

ik blijf het heerlijk ontspannen vinden als je zoals ik gewoon niemand belazert dus een antwoord kan geven zonder kwaad te worden of me in stilzwijgen verhuld zoals gewoonlijk gebeurt bij en hoop geoprutsers die wel wat te verzwijgen hebben.

Do, ik heb meegemaakt dat de beheerder van het grondgebied waar ik een cache in gedachte had ook tegen de revieuwer zijn niet bezwaar duidelijk maakte. ik heb meegemaakt dat cache's door revieuwers onder verzinsels werden gearchiveerd en toen die verzinsels door de bezoekende geocachers waren ontkracht kwamen er weer andere "redenen" voorbij om de cache in het archief te laten.

dus ja de revieuwers scheppen er plezier in om die grootbek van een Barny (die hun revieuwer flaters regelmatig onder de aandacht brengt) met extra aandacht te verblijden

eerlijkheid bied me ook te zeggen dat toen het gele bussie door Brabandse fakeloggers hun toedoen werd gearchiveerd de revieuwer flink zijn nek heeft uitgestoken en gezamenlijk met een tsunami aan steunbetuigingen uit het land richting groundspeak GC3200 onder strikte voorwaarden weer online te krijgen.

Dux, die cache waar je het over heb, die heb ik gemaakt om mensen te laten ervaren dat een juiste cachelisting, goed lezen en begrijpen de cache heel eenvoudig te vinden was,

ik had hem op het schrikhek geplaatst, een schrikhek van de gemeente, de gemeente waarmee ik om tafel heb gezeten om het voorelkaar te krijgen dat geocachen is toegestaan op alle gemeente gronden (top10 van de grootste Nederlandse gemeente)

ik had hem daar geplaatst omdat ik het idee had dat daar geen blind paard schade kon aanrichten, ik had helaas de vernielzucht van de bezoekende puntjes prutser geheel verkeert ingeschat, en na de drie maanden toen ik de cache archiveerde kon de gemeente dus een nieuw schrikhek plaatsen.

een cache waarbij je als je de plaatsingsrichtlijnen weet kent en toepast niet moeilijk was om te vinden, helaas komen eerst de prutsers er op af en die gaan als een dwaas in de weer en werd de cache natuurlijk niet gevonden, het bekende Zuidlimburgse groepje gesterkt met een Italiaanse huppeltutje wist van afstand te vertellen dat ik de boel belazerde en zonden alweer sneaky een bericht naar hun vriendjes in Amerika die op hun zwakke manier de revieuwer aansprak waardoor ik werd aangesproken, omdat ik wist dat mijn woord nooit genoeg zou zijn heb ik de revieuwer uitgenodigd om zelf zijn mening te vormen, na een haf uur zoeken, heb ik hem dan maar de pagina uitgelegd, op elke vraag die ik over de pagina vroeg moeten hij wel ja zeggen omdat het gewoon klopte, daarna had ik hem de cache aangewezen waarop eindelijk het kwartje viel.

dus geen ANWB bord maar een hek van de gemeente

ik ben me bewust dat ik door mijn open manier van communiceren en het steeds grote wordende groep geocachers met een licht tot zwaar psychisch probleem mijn openheid niet kan worden gewaardeerd, die groep patiënten zullen mij aan de grootste boom ophangen op het moment dat ik iets doe waar ik altijd op reageer, ze zullen zich weken lang verkneukelen in hun besloten "geocaching" Facebook groepjes (natuurlijk besloten, zodat hun familie niet kan merken hoe idioot ze zich daar gedragen), twitters zullen over en weer vliegen maar dan wel achter een slotje zodat het onderwerp van valse spot en hoon de twitteraars niet met de echte feiten om de oren kunnen slaan,

ieder weldenkend persoon zal en kan geweten hebben dat de vraag of ik wel toestemming had totaal overbodig was/is

Barny

Geplaatst

Dank je wel voor je uitgebreide antwoord Barny!

En nu advocaat van de duivel spelen: zou je ook zo zorgvuldig zijn geweest wanneer je NIET voortdurend het gehijg van tegenstanders in je nek voelde?

Geplaatst

ieder weldenkend persoon zal en kan geweten hebben dat de vraag of ik wel toestemming had totaal overbodig was/is

Klopt. Er zou een reviewer mee kunnen lezen.

• Top! 2
Geplaatst

Oke Barny, excuses. Heb ik verkeerd gelezen/begrepen.

Helaas zijn er inderdaad cachers die niks geven om andermans spullen of de natuur en maar één doel hebben: dat puntje krijgen!

Geplaatst

NN: Sorry! Je bedoelt zeker dat het irritant bij je binnen komt dat ik met Kikker onderteken?

Tsjaa... daar kan ik eigenlijk niets aan veranderen, zo heet ik nu eenmaal. Ik hoor namelijk bij de Kikkers

Geplaatst

Dux, waarom zou je je excuses aanbieden? totaal niet nodig, jij kon het niet weten en deed het enige juiste wat dan te doen, het gewoon opheldering vragen.

en Do, als ik niet was wie ik was dan was ik net als 98% van de geocachers, totaal ongeïnteresseerd naar het spelletje, totaal ongeïnteresseerd naar de toekomst van het spelletje (laat staan de history)

zo als een stumper deze week logde ""Maar boeien wij hebben er weer een smiley bij"" http://coord.info/GLH6A72P toen er een stel jochies het bos ingingen waar hij net uitkwam en Gompie wat verrassend! de cache was een dag later niet meer te vinden

als ik geen Barny was dan was ik ook zo incapabel dat ik in een stad met een rugtas vol kletterende glimdinnetjes en om de 200 meter in en uit de TBauto/van de TBfiets afstap om een koker te rapen, mij zelf tegen wil en dank wijsmaken dat het om de auto/fiets tocht gaat, (zo een mooi industrieterrein, zo mooi dat plat en kapotgelopen gras naar die ene boom) ik dan ook kokers rondstrooi als ik die andere koker niet vlot genoeg kan vinden en tegen beter weten in mij eigen blijft wijsmaken dat ik "onderhoud" voor de CO doet, loggen dat ik iets gevonden heb terwijl er helemaal niets te vinden was, omdat anderen dat ook doen, dat de co zijn geofalen wil "goedmaken" door "toestemming" te geven

ach Do jij ben wijs zat, jij kan voorbeelden zat geven heb ik zo het idee. kijk om je heen en spreek mensen kijk in de spiegel

begrijp en geloof je dan dat ik dolblij ben dat ik niet bij dat onsnuggere geoprutsvolk behoor,

laat iedereen maar vragenstellen over mijn gedrag, ik kan het tenminste uitleggen :)

Died, er zijn revieuwers die stiekem meelezen, maar ze reageren nooit,

groundspaek adviseert ze dat ook om nergens op te reageren, die incapabele mensen komen dan namelijk onherroepelijk in de problemen, acties goed praten die net goed te praten zijn, fouten toegeven, fouten aanpakken en herstellen, dat zijn allemaal eigenschappen die de huidige NL reviuewers niet laten zien, daarom zullen ze hier ook niet reageren, ze zitten liever onder schuilnamen een beetje aan te prutsen, worden ze er op aangesproken doen ze het gemakkelijkste (radiostilte)

maar daarom ook alle respect naar de Belgische revieuwers die laten zien dat ze van een heel stuk beter houd zijn gesneden, ze hebben een facebookgroep opgericht waar hulp aan de geocacher voorop staat, iedereen weet wie het zijn, hoe ze er uit zien en wat voor een gasten het zijn, in vergelijking met de Belgen zijn de NL revieuwers, tja wat zijn ze eigenlijk? ik weet niet of daar een woord voor bestaat

Barny

Geplaatst

in vergelijking met de Belgen zijn de NL revieuwers, tja wat zijn ze eigenlijk? ik weet niet of daar een woord voor bestaat

Barny

Niet één woord, maar misschien "typisch Nederlands" :wink2:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...