Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Welkom PonckeP.

Even inhakende op de browser issues. De laatste tijd werk ik veel met Chrome. Ben nog niet tegen compatability zaken aangelopen. Voor mij op dit moment de ideale browser.

Let niet op Barny. Die vent spoort niet helemaal.

• Top! 1
Geplaatst

bespotten is 'twerelds dank

kennelijk wil de vraagsteller niet het "hele" forum doorspitten #zucht als hij via de zoekfunktie wat mogelijkheden krijgt doorgespeeld

maar wil hij gewoon hapje voor hapje voorgekauwd krijgen om zijn, (niet de mijne) opgelost te krijgen.

het volgend probleem wat dit heerschap krijgt zal waarschijnlijk ook door een ander opgelost moeten worden omdat nog steeds de zin om via de zoekfunktie de "hele" forum door te spitten er niet is

gewoon achterover in de luie stoel wachten tot de kant en klare oplossing in het mondje geschoven word, (hapje voor mama, hapje voor PonckeP) en als de smaak niet bevalt eventjes krijsen.

dat mensen iets niet weten is geen schande, als mensen niets willen leren is hun eigen keus, passief achterover zitten en wachten tot een ander jou probleem is dus wat dan rest, de rest van je leven..........

ik geef een hongerige liever een hengel zodat hij zelf kan vissen dan elke dag de hongerige een vis toewerpen (iets met hengel en vis, 1e postje)

laat mij maar niet sporen ;p

Barny

• Top! 1
Geplaatst

Hoi PonckeP,

welkom op dit forum!!

Hopelijk is je probleem met bovenstaande antwoorden al opgelost. Want niks zo irritant als een gps die je niet aan de praat krijgt zoals jij wil.

En Barny is erg van het zelf oplossingen zoeken en vergeet dan nu en dan de functie van dit forum, namelijk elkaar vlot helpen zodat je naar buiten kunt om te gaan cachen :clown:. Ervaring leert dat (veel) hij harder blaft dan hij bijt.

Bij ons was het een probleem met de versie van Windows die we gebruikten. Met de nieuwste versie (8.1) wilde het absoluut niet. Dus hebben we 'm weer terug gezet. Sindsdien geen probleem meer, behalve dan het negeren van al die opgewekte "nieuwste versie beschikbaar!!"-meldingen.

Ik hoop dat het inmiddels al gelukt is!

Geplaatst

Alvast bedankt voor jullie suggesties en welkoms woorden.

Ik ga kijken hoe ver ik kom.

Bedankt voor jullie hengels :wink2:

PonckeP

Ps. Gelukkig vallen gele busjes nogal op.

Ik ben gewaarschuwd.

Geplaatst

OK, dat is inmiddels gelukt.

Het zat hem in de comptabiliteits weergave.

Het scheelt toch wel enorm om op deze manier een voorraadje caches op te slaan.

Volgende projecten worden de kaarten en de PQ's, maar indachtig onze gele roerganger

ga ik dat natuurlijk eerst zelf uitvogelen en kijken hoever ik kom.

Jullie Bedankt voor de tips.

PonckeP

Geplaatst (bewerkt)

Je kunt gerust vragen hoor, niet iedereen denkt erover zoals Barny.

Nou heb ik wel ontdekt dat ik het meeste geleerd heb van zelf prutsen, maar soms heb je daar gewoon geen tijd voor of geen zin in. Ook prima.

bewerkt door MarcoDomi
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...