Flaker91 Geplaatst 31 maart 2014 Share Geplaatst 31 maart 2014 Simpele vraag, maar we konden het niet vinden: Ik heb samen met een medecacher een cache gemaakt. Nu zetten we hem op zijn naam. Maar het is en blijft onze creatie. Hoe kunnen we (behalve met mailboxsettings) het eigenaarschap instellen zodanig dat we allebei eigenaar zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
technetium Geplaatst 31 maart 2014 Share Geplaatst 31 maart 2014 Niet, je hebt de volgende opties: 1) Bij cacheowner beide namen invullen om te laten zien dat de cache van jullie beide is, maar dan nog blijft de cache owner slechts een van jullie 2) Een apart account waar jullie beide toegang tot hebben. Tc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flaker91 Geplaatst 1 april 2014 Auteur Share Geplaatst 1 april 2014 Hmm, dan zaten we er niet heel ver naast. Ik vertrouw mijn compagnon met de taak van het beheren van de listing. Dus dan blijft het bij het doorsturen van de mailtjes d.m.v. naam van de cache als criterium. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 1 april 2014 Share Geplaatst 1 april 2014 Ik ben medeeigenaar van vele caches. Ik kijk in de binnenkomende mails dagelijks mee, en als het moet (er moet ingegrepen worden) meld ik me aan onder het juiste account. Iedere cache heeft 1 terreineigenaar, die ook bepaald wat ermee gebeuren gaat. De rest geniet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flaker91 Geplaatst 1 april 2014 Auteur Share Geplaatst 1 april 2014 Ik hoop stiekem de cache hufter-proof te maken, zodat onderhoud minimaal kan blijven. :-) Verder hoef ik niet in te grijpen (gok ik). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden