Spring naar bijdragen

Cachelocatie


Odlaniger

Aanbevolen berichten

Ideeën voor nieuwe geocaches heb ik voldoende, maar mijn Achillespees is het vinden van geschikte locaties. Ik ben het stadium van kokertjes plaatsen op oninteressante plekjes voorbij.

 

Soms heb ik gewoon pech. Een nagebootst prehistorische dorp (Haps in Apeldoorn) is ineens niet meer toegankelijk, groot hek eromheen, verboden toegang.

Een voormalig klooster, maar bij aankomst word ik begroet door een agressieve waakhond. Daar kan ik wel een T5 van maken als ik toestemming krijg, maar ik vrees dat daar geen hond op afkomt.

Een lost place heeft momenteel mijn voorkeur, maar die zijn schaars in Nederland, alle ruïnes worden geruïneerd en alle slooppanden worden gesloopt.

 

Graag zou ik adviezen krijgen hoe ik mijn blikveld kan verruimen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hier in Groningen hangen ze tegenwoordig alles hoog in een boom. Mag je eerst een moeilijke puzzel oplossen.

Is dat iets, Od?

 

Ik vraag me trouwens af of het iets met bodemdaling te maken zou kunnen hebben...

bewerkt door Teamdanhoff
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Od, bekijk eens een Bonneblad van de omgeving. Lost Places te over, als je er tenminste oog voor hebt. Elke plek heeft een geschiedenis en een verhaal en dat tot leven brengen is een kwestie van onderzoek en verbeeldingskracht. Aan fantasie heb jij geen gebrek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Od, bekijk eens een Bonneblad van de omgeving. Lost Places te over, als je er tenminste oog voor hebt. Elke plek heeft een geschiedenis en een verhaal en dat tot leven brengen is een kwestie van onderzoek en verbeeldingskracht. Aan fantasie heb jij geen gebrek.

Vlinder. Ik heb net gevonden wat Bonneblad is. Maar waar kan ik deze kaarten vinden? Of zijn ze enkel te koop?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misscien eens in de buurt van een zgn "Ruspunten" kijken? Die schieten tegenwoordig als paddestoelen uit de grond. Mooi pauze plekjes voor de wandelaar/fietser. De eigenaar zal vlot toestemmen i.v.m. mogelijke klandiezie. En ze zijn meestal landelijk gelegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...