Spring naar bijdragen

Vraag Bij Tb Activeren..


Team FSDA

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

De gedachte is dat je coin of TB in een persoonlijke verzameling van een andere cacher mag worden opgenomen. Als je dus 'collectible / verzamelen' aanvinkt geef je een andere cacher toestemming om je coin / TB uit het veld in een persoonlijke verzameling te stoppen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De gedachte is dat je coin of TB in een persoonlijke verzameling van een andere cacher mag worden opgenomen..

maar wie wil nu zn muntje of TB weggeven ??

..aanvullende vraag;

 

als ik hem verkeerd hebt aangevinkt, kan ik dat nog wijzigen? :oops:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Team FSDA er zijn nog redelijk wat mensen die hun munten voor het "weggeven" op pad sturen.

er zijn in de coin wereld nog steeds mensen die andere mensen willen plezieren zonder er wat voor terug te willen krijgen

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Team FSDA er zijn nog redelijk wat mensen die hun munten voor het "weggeven" op pad sturen.

er zijn in de coin wereld nog steeds mensen die andere mensen willen plezieren zonder er wat voor terug te willen krijgen

 

Barny

Is dat zo? Ik heb een tb-eigenaar gemaild of ik de tb zou mogen houden. Deze stond ook op collectible. Ik vond het wel aardig om deze te houden, omdat ik hem uit het gras gevist had en opgepoetst. Maar nee, verzocht werd of ik hem toch maar weer wilde laten reizen. Misschien was deze persoon een uitzondering? Ik denk toch dat de meesten liever niet, of helemaal niet, willen dat je de tb uit de roulatie haalt. Ondanks dat ze de tb op collectible zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik weet het niet of de meeste mensen liever niet of helemaal niet dat ze de coin, (daar heb ik het over) weg willen geven of niet.

ik weet van een stel coiners die hun coins op collecteble zetten voor de gelukkig vinder

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...