Spring naar bijdragen

Gsak Opnieuw Geinstal. Macros Werken Niet Meer.


elisa1955

Aanbevolen berichten

Heb op mijn window 7 pc GSAK opnieuw geinstalleerd.

 

Deze staat nu op de D drive (omdat deze groter is), en dus om ruimte op de C drive te besparen (deze is een stuk kleiner)

 

Nu wil ik bv een macro runnen maar krijg de volgende foutmelding

 

Current Macro:

C:\Users\Gebruiker\AppData\Roaming\GSAK\macros\ChallengeMinutes.gsk

 

Error in Mcro at line:191

$_sql ="update Display Table set ChallengeMinutes =60 *Cast("+$MinuteREgex + "as real) where ("+$WallovedCache Types + ") And "+$Wcoord

 

Error=>(pos:143) String type value expected

 

Macro will now abort

 

 

Het vreemde is, ik heb de macros in een map in GSAK dus op de D drive staan, ik install en run ze vanuit die map! Op de D drive, toch lijkt het bij de foutmelding dat hij op de C drive staat?

 

Wat kan ik doen om dit goed werkend te krijgen, graag duidelijke uitleg als het kan :-)

bewerkt door elisa1955
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

De macro op GSAK.net heeft deze regel:

$_sql = "update DisplayTable set ChallengeMinutes = 60 * Cast(" + $MinuteRegex + " as real) where (" + $WAllowedCacheTypes + ") And " + $WCoord

Wat opvalt is dat de " voor as moeten staan en bij jou staat er äs . Je kunt de macro te editten of je installeert de macro opnieuw.

bewerkt door topzoekertje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de macro nu ook geïnstalleerd en kreeg dezelfde foutmelding als ik in een foute invoer deed. Je moet in het eerste vakje een N, E, S of W zetten en in het tweede de gewenste graad, dan werkt hij bij mij goed. Ik wist niet precies wat de bedoeling was en zette in het eerste vak N52 en in het tweede E5, maar dat is dus niet de bedoeling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Top zoekertje, je hebt gelijk, ik had de N of E er ook nog bij moeten zetten, bedankt.

 

Toch werd hij nog niet optimaal, als ik de macro garmin export gebruik om de caches naar mijn oregon te importeren, dan krijg ik op het eind van de rit geen oké scherm meer, maar dat GSAk niet goed meer werkt en dat ik online naar een oplossing moet zoeken!

 

Echter als ik in de gps kijk, zijn wel alle caches er in gezet!?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...