Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo

Ik heb een vraag:

Sinds kort heb ik een I phone en ik had een Android toestel. Nu wil ik graag mijn Geocacching ( ik ben premium lid) installeren. Via de app store kan dit als ik weer 8.99 euro betaal. Dan moet ik weer opnieuw een profiel aanmaken en ik ben dan mijn gevonden caches kwijt. Dit wil ik liever niet. Ga ik via google Geocaching installeren dan heb ik de pc versie en niet de telefoon versie. Is er iemand die mijn verder kan helpen?

M.v.g. Pudacna

Geplaatst

Hallo,

Ik gebruik de app Geocaching van Groundspeak tot volle tevredenheid. Meestal om onderweg informatie over een geocache op te vragen. Een voorbeeld is bij twijfel over de juiste coördinaten bij een mysterie, dan kan ik on line nog een keer de checken gebruiken. Je hoeft daarvoor geen profiel aan te maken, de gegevens geocaching worden gewoon overgenomen. Verder gebruik ik ook regelmatig iGCT pro, gemakkelijk om onderweg bij een multi woordwaarde enz. te berekenen.

Groetjes

Geplaatst

@MacDD, waar kan ik de pc app vinden? Zowel bij geocaching.com als in de Windows Store is hij niet te vinden.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...