Spring naar bijdragen

Dubbele Log


Bockereyders

Aanbevolen berichten

Ik heb een GSAK in dubbele log staan: Bockereyders has 550 Finds on 549 unique Geocaches.

Ik weet ook precies welke het is. Ik heb namelijk ooit een webcam gelogd. Mijn log is daarna door de CO verwijderd geworden, maar ik na mailcontact van de CO heb ik weer opnieuw kunnen loggen. Nu heb ik dus 1 webcam te veel in mijn statistieken staan. En hierdoor kloppen mijn milestone caches ook niet meer. Als ik in de lijst kijk van GSAK zie ik de betreffende webcam er maar 1x instaan. Dus ik durf deze eigenlijk niet te verwijderen.

Hoe krijg ik dit nu weer zo als het hoort en dat mijn statistieken en milestones weer kloppen?

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Als die webcam cache nog online is zou ik het volgende doen. er vanuit gaande dat er slechts 1x gelogd is op GC.com

De cache uit GSAK verwijderen, dan naar de cachesite van de Webcamcache gaan en de GPX file opnieuw laden en in GSAK zetten.

Let op dat je eventuele eigen aantekeningen in GSAk even kopieert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De cache staat maar eenmaal in gsak maar je log zal er wel 2x staan bij die cache.

en anders doe je even in gsak

 

view > add/remove columns > vinkje bij found count > dan die kolom sorteren op hoog naar laag en je ziet welke er 2x gelogd is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je statistics op geocaching.com zijn toch correct.

 

Bockereyders has found 557 caches (557 distinct) since 01/Oct/2012

 

Ook project-gc vindt geen dubbele logs: http://project-gc.com/Profile/findbadlogs/?profile_name=Bockereyders&submit=Filter

 

En als in GSAK er ook maar 1 log staat, zie ik het probleem niet...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt gewoon het hele item uit GSAK verwijderen en daarna opnieuw inlezen.

In het veld Fcount staat waarschijnlijk een 2 i.p.v. een 1. (dit kan je hier ook proberen wijzigen).

 

Als je niet weet welke cache dubbel gelogd is, dan kan je ook sorteren op Fcount (van hoog naar laag), dan zie je vanzelf welke er bovenaan staat.

 

succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien ben ik niet helemaal duidelijk geweest.

Ik heb in Koln een webcam gelogd, 2 maanden later of zo heeft de CO mijn log verwijderd. Na opheldering via de mail bleek het een misverstand te zijn en heeft hij mij verzocht om opnieuw te loggen.

Er staat in de logs van de betreffende cache dus maar 1x mijn log.

Het klopt idd dat mijn statistieken in GC kloppen. Ook project-GC geeft het correct weer.

Alleen de statistieken uit GSAK met FindStatGen kloppen dus nu niet. Ook BadgeGen geeft 1 webcam te veel aan.

En de betreffende cache staat in de lijst bij GSAK ook maar 1x, Vandaar dat ik het raar vind dat hij in de statistieken van FIndstatsgen en badgegen wel 2x staat.

Als ik een nieuwe pocket querie aanmaak en in GSAK zet, blijft het probleem. Dus vandaar dat ik niet snap waar de 2e foute log vandaan kan komen.

Hoop dat ik het zo iets meer heb kunnen verduidelijken.

Zal in ieder alles eens opnieuw verwijderen en installeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...