swalkers1 Geplaatst 23 januari 2014 Share Geplaatst 23 januari 2014 ik kan geen cache meer invoeren want mijn gps word niet meer herkent wie weet de oplossing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hogelanders Geplaatst 23 januari 2014 Share Geplaatst 23 januari 2014 Garmin Express opnieuw installeren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
swalkers1 Geplaatst 23 januari 2014 Auteur Share Geplaatst 23 januari 2014 heb garmin expres geinstalleert maar het werkt nog niet ik krijg dit in beeld Up-to-date, versie 4.1.0.0 Toestellen gedetecteerdOregon 550t (Unit ID 3818094060) Memory Card (F:\) Memory Card (H:\) Uw toestel niet gevonden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hogelanders Geplaatst 23 januari 2014 Share Geplaatst 23 januari 2014 Vreemd, hij staat er dus wel tussen en word herkend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
no-name Geplaatst 23 januari 2014 Share Geplaatst 23 januari 2014 (bewerkt) Hoe voer je ze in? Via de site/kaart of via gsak? Met Explorer of Chrome? Laatste versie Garmin Communicator? 23 januari 2014 bewerkt door no-name Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rabbitt Hill Geplaatst 23 januari 2014 Share Geplaatst 23 januari 2014 ik kan geen cache meer invoeren want mijn gps word niet meer herkent wie weet de oplossing. Ja inderdaad wat team danhoff ook al schrijft even opnieuw installeren. De GPS aan en uit zetten wil ook helpen. Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StefandD Geplaatst 23 januari 2014 Share Geplaatst 23 januari 2014 Gebruik je Internet Explorer 11? Schakel dan de compatibiliteitsmodus in voor geocaching.com. Of ga over op een andere browser. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karinverh Geplaatst 27 februari 2014 Share Geplaatst 27 februari 2014 Ik ben heel benieuwd of jij al weer caches kan invoeren. Ik loop nl. tegen hetzelfde probleem aan als jij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden