Hogelanders Geplaatst 6 januari 2014 Share Geplaatst 6 januari 2014 Volgens mij heb ik in elk antwoord aan Ties heel normaal gedaan. Antarctica Klopt Ant, jij wel. Maar hier is toch echt geen sprake van een nepaccount. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 6 januari 2014 Share Geplaatst 6 januari 2014 (bewerkt) @teamdanhoff: GEEN? Moet dat niet WEL zijn anders snap ik de reactie niet. En dan de volgende vraag: Waarom zou het nepacount zijn? Omdat TIES zijn GPS pas op 18-01-2014 gaat gebruiken? Of omdat ie vraagt naar de bekende weg? GPS ModelSamsung Gebruik GPS sinds18-01-2014 6 januari 2014 bewerkt door Team Professor X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hogelanders Geplaatst 6 januari 2014 Share Geplaatst 6 januari 2014 Nee, Ties heeft GEEN nepaccount. Inmiddels al wat pm's met hem gewisseld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 6 januari 2014 Share Geplaatst 6 januari 2014 Blijft over Wie is de Mol 2014 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 6 januari 2014 Share Geplaatst 6 januari 2014 Het topic begon met de vraag wat je aan materiaal nodig hebt om te cachen. Het beste antwoord was echter geen antwoord op de vraag, namelijk goed gezelschap. Vervolgens had ties een vraag over zelf een cache plaatsen. Advies: wacht er mee, zie ander draadje Zelf (Voor Het Eerst)........ Daarna werd overgeschakeld op de verdenking van nep-accounts. Die zijn er wel, maar worden niet gebruikt of misbruikt in dit topic. En nu stelt Professor X de vraag wie de Mol is. Dat is voor jou een vraag, voor mij een weet, maar dat ga ik niet aan jouw wijsneus hangen. Cachetor, sorry. Ik ben blij dat ik geen moderator ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Casteel Geplaatst 6 januari 2014 Share Geplaatst 6 januari 2014 Ik hoop dat Ties een enthousiast cacher wordt, het spelletje geheim houdt en uiteindelijk zelf ook een paar mooie caches neerlegt. Ties, succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
piependop team Geplaatst 6 januari 2014 Auteur Share Geplaatst 6 januari 2014 Hoi, dat is zo. mvg,piependop team.(ties) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gundiza Geplaatst 7 januari 2014 Share Geplaatst 7 januari 2014 Ties, wens je veel succes met cachen. en sluit me helemaal bij casteel aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
piependop team Geplaatst 7 januari 2014 Auteur Share Geplaatst 7 januari 2014 Hoi, dankje wel ik hoop dat ik het leuk vind. en dat ik ook een caches van mij word. mvg,piependop team. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcoDomi Geplaatst 9 januari 2014 Share Geplaatst 9 januari 2014 Ties, heel veel plezier met cachen!Het is echt zo ontzettend leuk!!! Wel verslavend...tot nu toe voor mij vooral een gezonde verslaving.Nog nooit zo veel heerlijke kilometers gemaakt in de natuur. Geniet ze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
piependop team Geplaatst 9 januari 2014 Auteur Share Geplaatst 9 januari 2014 Hoi, dat zal wel goed komen. ik heb vandaag net mijn garmin binnen. mvg,piependop team (Ties) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Casteel Geplaatst 9 januari 2014 Share Geplaatst 9 januari 2014 Nu al? Woehoe! Let the games begin! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
piependop team Geplaatst 9 januari 2014 Auteur Share Geplaatst 9 januari 2014 Hoi, hij is met de post gekomen. mvg,piependop team (Ties) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 9 januari 2014 Share Geplaatst 9 januari 2014 (bewerkt) .....is met de post gekomen. Het ‘speeltje’ is binnen. Synchroniseer je GPS met een 12-tal satellieten en deze miljoenen kostende ‘sterren’ geleiden je naar… Let the game start Suc6, happy hunt en wandel ze 9 januari 2014 bewerkt door Linkalovers 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden