tim12jimmi Geplaatst 24 december 2013 Geplaatst 24 december 2013 Hallo heb op mijn usb stick 50000 caches staan die ik nu in mijn database van Gsak wil hebben. gaat dat en hoe moet ik dat doen. Deze caches staan in gpx files
D_Jakke Geplaatst 24 december 2013 Geplaatst 24 december 2013 als je op de file klikt opent gsak die normaal automatish. Zo niet recht klik en openen met gsak
Odlaniger Geplaatst 24 december 2013 Geplaatst 24 december 2013 50.000 caches! Ik ben een dummie, maar ik hoor graag hoe ik dat bestand kan binnenhalen.
StefandD Geplaatst 25 december 2013 Geplaatst 25 december 2013 Bekende vraag die onlangs ook al op het GSAK-forum langs kwam. Daar heb je al antwoord gekregen op je vraag: selecteer de database waar je de caches wil hebben, kies Bestand --> GPX laden en zoek de gpx op. Werkte dat niet of zo?
Blutch Geplaatst 25 december 2013 Geplaatst 25 december 2013 Hallo heb op mijn usb stick 50000 caches staan die ik nu in mijn database van Gsak wil hebben. gaat dat en hoe moet ik dat doen. Deze caches staan in gpx files Ik ben eigenlijk nieuwsgierig hoe je aan een usb stick komt met 50000. Cache's ?? En zijn deze alleen van nl of meerder landen ??
tim12jimmi Geplaatst 25 december 2013 Auteur Geplaatst 25 december 2013 Hallo men heeft een PQ van landen gemaakt en deze opgeslagen , OP deze stick staan momenteel Belgie Nederland en Luxemburg, ben bezig met andere landen.te krijgen? of zelf Waarom ik altijd nog vraag heb nog geen oplossing? Krijg mooie oplossingen aangeboden bv,kijk in handleiding. vraag 1:: kan man via usb stick deze in GSAK zetten . en nu weer HOE? Ik ben al dagen en heel veel uren bezig om dat kaar te krijgen, Nu nog iedereen bedankten en alles goede wensen voor het nieuwe jaar.
Fotogravinnetje Geplaatst 25 december 2013 Geplaatst 25 december 2013 Je geeft er blijk van heel slecht te kunnen lezen en geen instructies op te kunnen volgen. Zowel hier als elders krijg je gedetailleerde aanwijzingen, maar je lijkt er totaal niets mee te doen. Als je een aanwijzing niet begrijpt of ergens vastloopt, vraag dan gericht.
tim12jimmi Geplaatst 25 december 2013 Auteur Geplaatst 25 december 2013 hallo ik open bestand en ga naar gpx/loc/zip. klik daarop en een nieuw venster komt. in de eerste regel ga ik naar de map waar het bestand is en klik op dat bestand, nu komt dit de staan in de eerste regelJ;/math zijn cache alles usb\alle caches.gpxDan klik op opslaan.venster komt,geef naam en de eerste regel is aangevink , dan ok en dan weer ok. dan krijg ik dit bericht.fout . dit bestand komt niet door de XML controlle en zal worden genegeerd.foutmelding 3 waar ligt de fout.
Stapper. Geplaatst 25 december 2013 Geplaatst 25 december 2013 Wat moet je in godsnaam met 50000 caches in GSAK GSAK zal er niet sneller op worden denk ik.
StefandD Geplaatst 25 december 2013 Geplaatst 25 december 2013 Je moet niet op Opslaan klikken, maar op OK. Opslaan is om instellingen te bewaren.
team nessa Geplaatst 25 december 2013 Geplaatst 25 december 2013 Wat maakt het uit hoeveel caches hij heeft en waar hij ze weg heeft? Het enige wat eraan schort is duidelijk lezen en duidelijk uitleggen wat het probleem is. Verder is het een normale vraag.
kalkendotters Geplaatst 25 december 2013 Geplaatst 25 december 2013 foutmelding 3fout . dit bestand komt niet door de XML controlle en zal worden genegeerd. Dat betekent dus dat het GPX bestand niet helemaal netjes/correct is, en niet voldoet aan de eisen die GSAK stelt. Ik heb dit al eens eerder gezien bij een export vanuit GSAK waarbij sommige speciale tekens niet correct in de GPX worden gecodeerd, en GSAK het daarna niet meer kan inlezen. Om dat te controleren kun je het GPX bestand hernoemen zodat het eindigt op .XML Dit .XML bestand kun je dan openen in Internet Explorer. Deze zal dan ook een foutmelding geven dat het bestand niet correct is. Eventueel kun je mij dit bestand mailen, en dan kan ik het corrigeren. 1
Aanbevolen berichten