Vindplaats Geplaatst 29 november 2013 Geplaatst 29 november 2013 Voor een geocache moet ik het kruispunt van 2 lijnen bepalen. Van deze 2 lijnen heb ik nu 2 routes gemaakt. Om een route te kunnen zien ga ik naar Find > Routes en klik vervolgens op de desbetreffende route. Ik klik dan niet meer verder op Ga. Vervolgens ga ik weer naar Find > Routes om de andere route op de kaart te zien. De eerste route is nu echter verdwenen. Is er een manier om beide routes te zien zodat ik dan ook het kruispunt kan zien? Overigens heb ik een GPS 62S.
Bloodwoosj Geplaatst 29 november 2013 Geplaatst 29 november 2013 De meest gebruikte methode in dit geval is om de twee lijnen (die in principe vastliggen door 4 punten) op te nemen in één route. Waarmee dan het probleem van de (on)zichtbaarheid van twee routes ook is opgelost. Greetz Bloodwoosj.
Vindplaats Geplaatst 29 november 2013 Auteur Geplaatst 29 november 2013 Heel erg bedankt. Het is gelukt.
Butchy02 Geplaatst 28 september 2014 Geplaatst 28 september 2014 Weet iemand een goede app voor een Samsung X-Cover GT-S7710 waarmee je ook kruispeilingen tussen 4 coördinaten kunt uitvoeren. Iphone heeft deze wel iGCT. Er zijn wel apps met berekening van coördinaten maar ik zie nergens waarbij je ook kruispeilingen kunt uitvoeren. Ik hoor het graag. Butchy02
Djoekster Geplaatst 28 september 2014 Geplaatst 28 september 2014 Voor android, de app GCC. hoofdstukje coordinates, en dan intersection lines. en anders kom je wel tot een oplossing dmv de andere opties. succes!
Butchy02 Geplaatst 28 september 2014 Geplaatst 28 september 2014 Bedankt gelijk op mijn telefoon gezet en inderdaad zit er een kruispeiling in
Aanbevolen berichten