Spring naar bijdragen

Tabel Finds By Owner Klopt Niet


Bariet

Aanbevolen berichten

Telkens als ik mijn statistieken genereer met FindStatGen3 V4.4.10 klopt de tabel met Finds by Owner niet. Altijd staat Dark_Angel1969 met 283 bovenaan. Verderop staat hij nog een keer maar dan met 13. Dit laatste zal wel kloppen. Het probleem heb ik al vanaf het begin dat ik statistieken genereer. De rest klopt voor zover ik kan nagaan. Ik vul meestal GSAK via GPX files rechtstreeks vanuit Geocaching.com of via Pocket Queries. Kennen jullie dit probleem ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
ReizenReizen

Ik vermoed dat dit komt omdat je 283 caches wel als Found gemarkeerd hebt in GSAK, maar zonder dat je jouw Found It log ook in GSAK hebt.

Je kan dit als volgt oplossen:

- Installeer het macro GetAllLogsForUser: staat onderaan deze post

- Ga naar jouw Found database

- Start de macro. Als het goed is staat je eigen username al ingevuld. Zorg dat in elk geval "Found it / Attended / Webcam Photo" aangevinkt is.

- Selecteer bij date-range "All (=since May 1, 2000)"

- Click "Get Logs".

 

Run nu FindStatsGen opnieuw.

Is het probleem nu opgelost?

bewerkt door The CEO
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat lijkt me niet het probleem, want Dark_angel1969 heeft maar 36 caches gelegd. Als je doorklikt in het profiel van Bariet op de eerste dark_angel1969 dan krijg je een foutmelding en geeft hij in de adresbalk dit aan: http://www.geocaching.com/profile/?id=0. Ik denk daarom dat bij deze 283 caches de owner niet in de database staat (id=0). Dit kun je oplossen door de cache-informatie te refreshen of door een nieuw my_founds pocket-query te draaien. Waarom de macro dan de naam van dark_angel1969 toont is mij niet duidelijk. Misschien is dat de owner met het laagste id in jouw database.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

 

Wanneer ik door mijn founds scroll staat bij allemaal onder "geplaatst door" een code en Dark_Angel is niet degene met het laagste id. Kan het zijn dat de owner niet meer bekend is en daardoor een id=0 genereerd ?

 

Bariet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat lijkt me niet het probleem, want Dark_angel1969 heeft maar 36 caches gelegd. Als je doorklikt in het profiel van Bariet op de eerste dark_angel1969 dan krijg je een foutmelding en geeft hij in de adresbalk dit aan: http://www.geocaching.com/profile/?id=0. Ik denk daarom dat bij deze 283 caches de owner niet in de database staat (id=0). Dit kun je oplossen door de cache-informatie te refreshen of door een nieuw my_founds pocket-query te draaien. Waarom de macro dan de naam van dark_angel1969 toont is mij niet duidelijk. Misschien is dat de owner met het laagste id in jouw database.

 

Ik deel je conclusie dat de id=0 het probleem is, dat was ook mijn analyse.

Mijn gedachte was dat met het ophalen van de logs dit probleem zou verdwijnen, maar nu ik er nogmaals over nadenk denk ik dat je gelijk hebt en dat refreshen van de caches, of het inlezen van een My Finds PQ inderdaad de enige goede oplossing is.

Hoe het is ontstaan is inderdaad een vraag, maar hoofdzaak is dat het probleem wordt opgelost :kissie:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...