guusmary Geplaatst 1 oktober 2013 Share Geplaatst 1 oktober 2013 Ik heb nu maar een nieuw account aangemaakt omdat ik niet meer kan inloggen op mijn andere account guus&mary. Ik heb al een ander wachtwoord ect. aangevraagd maar helaas, ook een mail gestuurd maar geen antwoordt op gehad. Het liefst wil ik mijn oude account weer werkend hebben . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kloptniet Geplaatst 1 oktober 2013 Share Geplaatst 1 oktober 2013 Ik ook! na m'n vakantie werkte het inloggen op dit form niet meer, geprobeerd om een password te laten opsturen, maar het zou kunnen dat hier een oud en niet meer toegankelijk e-mail adres voor gebruikt word. Dit ook aangegeven, maar geen reactie. dus nu maar vie een ander accout verder.. Paul&Nico Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
topzoekertje Geplaatst 1 oktober 2013 Share Geplaatst 1 oktober 2013 Op het forum van geocaching.com werd gesuggereerd dat het aan het "&" teken in je accountname ligt. Twee andere teams met een & in hun naam hebben hetzelfde probleem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
guusmary Geplaatst 10 oktober 2013 Auteur Share Geplaatst 10 oktober 2013 Wij hebben dat account al sinds 2008,jammer dat er niets aan te doen valt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
martijnmartine Geplaatst 15 oktober 2013 Share Geplaatst 15 oktober 2013 Ik heb ook al van alles geprobeerd, maar blijkbaar ligt het dus aan het & teken in onze usernaam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
professor en co Geplaatst 15 oktober 2013 Share Geplaatst 15 oktober 2013 Heb/had ook het probleem met het & teken, dus heb het maar opgelost door een nieuw profiel. Professor en Co Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
martijnmartine Geplaatst 15 oktober 2013 Share Geplaatst 15 oktober 2013 (bewerkt) Ik heb toch maar even een ticket aangemaakt, wacht in de tussentijd wel even rustig af. 15 oktober 2013 bewerkt door martijnmartine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
martijnmartine Geplaatst 27 oktober 2013 Share Geplaatst 27 oktober 2013 Nog geen reactie op mijn ticket. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden