Poekie1999 Geplaatst 5 september 2013 Geplaatst 5 september 2013 Hallo, Ik wil mijn gevonden caches uit de lijst verwijderen maar weet niet hoe dat moet en kan dat nergens vinden in de gebruiksaanwijzing. Wie weet raad? Groetjes van Poekie1999
team Rednorb Geplaatst 5 september 2013 Geplaatst 5 september 2013 Je Garmin via de USB aansluiting aansluiten op je PC. Via de verkenner je Garmin opzoeken en dan via de verkenner het bestandje visit.txt verwijderen. Dit bestandje staat op je Garmin in de hoofd directory. Daarmee is heel je lijst met gevonden caches van je Garmin verwijderd. Succes.
team nessa Geplaatst 5 september 2013 Geplaatst 5 september 2013 Dit gaat alleen op als je ze als gevonden hebt aangegeven in de gps. Wil je caches verwijderen dan moet je in het mapje gpx zijn, daar staan alle caches in.
team Rednorb Geplaatst 5 september 2013 Geplaatst 5 september 2013 En inderdaad zo af en toe een opschoonbeurt van het mapje GPX kan ook geen kwaad.
team nessa Geplaatst 5 september 2013 Geplaatst 5 september 2013 Zeker als je handmatig elke cache erin zet is het aan te raden om geregeld het mapje gpx leeg te gooien. Ik laad caches altijd via gsak waardoor er altijd maar 1 bestand instaat met caches.
Krimpenees Geplaatst 5 september 2013 Geplaatst 5 september 2013 Nog handiger is je gps aan te sluiten op je pc. Vervolgens kun je met het programma Basecamp de caches verwijderen.
steensnoeper Geplaatst 5 september 2013 Geplaatst 5 september 2013 Een handig tooltje hiervoor kun je vinden op de pagina van JaVaWa. Kijk maar eens naar de JaVaWa Device Manager. Kan ook nuttig zijn bij andere modellen:-)
team nessa Geplaatst 5 september 2013 Geplaatst 5 september 2013 Volgens mij is het makkelijker om via verkenner te verwijderen als via basecamp. 1
Poekie1999 Geplaatst 6 september 2013 Auteur Geplaatst 6 september 2013 Bedankt voor de tip! Via het mapje gpx was het zo gebeurd! Moet ik er wel bij zeggen dat alle caches - ook de nog niet gevonden - verdwenen zijn. Ik had er nog een paar willen bewaren, maar die zoek ik dan wel weer op. Wat ik ook niet begrijp, is "chirp"; wat je er mee kan doen. Misschien weet iemand daar ook antwoord op? Groetjes van Poekie1999.
team nessa Geplaatst 6 september 2013 Geplaatst 6 september 2013 Chirp is een soort van zendertje. Je hebt chirpcaches die zo'n ding hebben. Je moet er in de buurt zijn en dan krijg je als het goed is een berichtje binnen op je gps. Chirp caches kunje herkennen aan een zwart met geel atribuutje in de vorm van een soort wifi tekentje.
Aanbevolen berichten