Hoekraam Geplaatst 30 augustus 2013 Share Geplaatst 30 augustus 2013 Hallo allemaal, Ik zit sinds kort weer op het forum. Ik zit nu eens even mijn profiel te bewerken op het forum, maar kom ik er net achter dat het aantal founds op 141 staat. Terwijl ik 7201 caches gevonden heb Weet iemand hoe ik dit aan pas? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sivota Geplaatst 30 augustus 2013 Share Geplaatst 30 augustus 2013 (bewerkt) Het aantal founds kloppen al een hele lange tijd niet op het forum. De functionaliteit is kapot en tot op heden niet gerepareerd. Je kunt dat ook niet zelf, handmatig, aanpassen. 30 augustus 2013 bewerkt door Sivota Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hoekraam Geplaatst 30 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 30 augustus 2013 Oke bedankt ik zocht me al rot op een knop waarmee ik het kan aanpasen tis wel een verschil :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 30 augustus 2013 Share Geplaatst 30 augustus 2013 Gewoon de statistieken van .com gebruiken, die kloppen over het algemeen wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden