Spring naar bijdragen

Waarschuwingspunten


@Wilbertoord

Aanbevolen berichten

Waar kan ik vinden hoe het systeem van waarschuwingspunten werkt?

 

Hoe verdien ik ze?

Hoe kom ik eraf?

Krijg ik een beloning of straf als ik een bepaald aantal punten heb?

Hoeveel punten moet ik daar dan voor halen?

 

O ja. En als je net als ik 1 waarschuwingspunt hebt staat er:

 

1 waarschuwingspunten i.p.v. 1 waarschuwingspunt. Ik vind dat persoonlijk erg storend.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hoe je ze verdient, is wel duidelijk. Mocht de moderator je bericht niet waarderen, en op basis van de geldende forumregels zou je een waarschuwing kunnen krijgen, dan kan hij die aan je uitdelen. Overigens is dat ontzettend subjectief, want het is maar hoe iets gelezen of verwoord wordt. Als ik bijvoorbeeld op jou bericht antwoord: "het vallen over een spellingsfout is kinderachtig van jou", dan spreek ik je persoonlijk aan en zeg ik dat ik je kinderachtig vind. Daarvoor kan ik een waarschuwingspunt krijgen, want ik mag niet op de man spelen.

 

Als ik schrijf dat ik het vallen over spellingsfouten kinderachtig vind, dan kan ik geen waarschuwingspunt verdienen, want ik speel het niet op de man, alhoewel het voor iedereen duidelijk is wie of wat ik er mee bedoel en de woorden in principe dezelfde strekking hebben. Het wordt vanaf nu dus letten HOE je iets post.

 

Ik zag dat de punten een jaar geldig blijven en heb ( weet niet meer waar ik het gelezen heb) begrepen dat er een blokkade / ban komt bij 10 punten. Mocht dat onjuist zijn, excuses.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Enige uitleg over de waarschuwingspunten staat beschreven (onderaan) in de forumregels.

Hier:

http://forum.geocaching.nl/index.php?app=forums&module=extras&section=boardrules

Ik zie dat de forum-regels zelfs ziijn aangepast. Volgens de oude regels zou ik al lan en breedt mijn waarschuwingspunten kwijt moeten zijn, en ik heb hier ook al vragen via PM over gesteld. Helaas werd daar niets mee gedaan. Mijn gevoel is dan ook dat je van waarshuwingspunten nooit meer af komt.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

In dat laatste heeft de wolojoli gelijk want mijn eerste waarschuwingspunt staat er al ongeveer een jaar maar mooi niet vervallen en nu heb ik er een bij die zou dus over een maand vervallen. Ik denk dat ik hier voor velen spreek dat hier een erg duidelijk beleid in gevolgd moet worden. Transparantie is hier in mijn ogen het juiste woord. Ik laat mij verrassen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...