Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Antarctica, je hoeft het keurmerk niet te weigeren. Je krijgt het alleen wanneer je zelf jouw cache ter keuring aanbiedt.

Edit.

Als ik het tenminste goed heb begrepen.

bewerkt door Odlaniger
Geplaatst (bewerkt)

##pe heel simpel NEE :clap: :clap:

Klopt Blutch, maar je kunt wél voorkomen dat het Keurmerk wordt toegekend. Ga naar deze site, vraag de cachegegevens op en vink 'micro' aan. Maar ... Antarctica wil gewoon even lekker dwarsliggen en vraagt naar de bekende weg. Hij heeft deze procedure immers al vaker gevolgd.

Nog een toevoeging voor Od: alle containers die gelegenheid bieden om het spel te spelen zoals het is bedoeld krijgen het Keurmerk of hebben het al. Daar hoef je dus niets voor te doen. Uiteraard bepaal je zelf of je het Keurmerk op de cachepagina zet.

bewerkt door Vlindertje
Geplaatst (bewerkt)

Veel waardering heeft Vlinder niet over voor degenen die het nut het keurmerk niet inzien.

symbionten: participanten in een symbiose, vaak zijn het eencellige micro-organismen.

Ik vind het toch wel knap van mezelf dat ik met die ene (hersen)cel in staat ben om te reageren. :clown:

bewerkt door Dagwacht
  • Top! 1
Geplaatst

sorry pe maar toen ik jouw cache had gelopen had je meteen het goedkeurmerk gekregen en ja dat telde ook die van jouw Fr. uit Hollywood.

Die van od moet ik nog over denken want tja is nou wel of niet een voortuin cache :clown: :clown:

Geplaatst

Beste volgers van dit draadje,

Niet iedereen is een schrijver, maar er zijn ook mensen die hun oordeel beter in levende lijve aan

iemand kunnen vertellen.

Onder deze noemer kan ik mij wegschrijven.

Ik heb al meerdere malen een "korte" reactie geplaatst bij de opmerkingen van diversen personen die

.NL bezoeken.

Maar dit word niet gewaardeerd, Jammer maar het zij zo.

Ik zou graag eens met Vlindertje om de tafel willen zitten en dan een gesprek aangaan met hem.

Ik ben dan van mening dat sommige reacties van mijn kant bij hem veel duidelijker worden.....

Word vervolgd.

Vriendelijke groet,

Keske27

Geplaatst

Blutch, je vist naar een hint. Ok: mijn voortuin is een carpool en mijn achtertuin is een voortuin aan de zijkant van mijn huis.

Geplaatst (bewerkt)

Nog een vraag voor Vlinder: op MetaCaching zie ik cachers die hun cache ter keuring aanbieden (http://www.metacaching.nl/keur/Default.aspx) . Dat is dus niet nodig?

Hangt ervan af. Het kan voorkomen dat je cache niet op de kaart staat, maar wel voor het Keurmerk in aanmerking komt. Zo hebben we niet alleen de micro's verwijderd, maar ook de categorie 'small'. Maar wat is 'small'? Een container ter grootte van een lunchtrommel kan als 'small' zijn aangemerkt, maar wel degelijk de mogelijkheid bieden om te geocachen zoals het is bedoeld. Omgekeerd staan er vast veel micro's op de kaart waarvan we dat niet weten.

Om correcties aan te brengen en de kaart te verfijnen kun je caches ter keuring aanbieden, ook die van anderen. De cache wordt dan beoordeeld door één van de Keurmeesters en al dan niet op de kaart gezet. Ook kun je caches aanmelden die in eigen beheer zijn gepubliceerd, bijvoorbeeld op Facebook of op je familiewebsite. Maar inderdaad, als je bij één of meerdere officiële geocaching-sites een authentieke geocache hebt gepubliceerd hoef je in de meeste gevallen niets te ondernemen.

bewerkt door Vlindertje
Geplaatst

Veel waardering heeft Vlinder niet over voor degenen die het nut het keurmerk niet inzien.

Dat is wel heel erg eenzijdig geformuleerd. Waarom voelen zoveel mensen zich geroepen hier te reageren terwijl ze toch niets in het keurmerk zien?

Geplaatst

Ik kan mijn motivatie wel geven.

Dat is wel heel erg eenzijdig geformuleerd. Waarom voelen zoveel mensen zich geroepen hier te reageren terwijl ze toch niets in het keurmerk zien?

Je zou zo maar kunnen denken dat de manier van cachen zoals Vlinder promoot de enige juiste is.

Het keurmerk is een verzinsel dat nergens op is gebaseerd. Het heeft geen enkele waarde.

Zoveel caches zijn de moeite waard en voldoen niet aan de criteria van het keurmerk. Dáárom wat tegengeluid. Daar is toch niks mis mee. Ik MOET het toch zeker niet met iedereen en alles eens zijn?

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...