Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik heb even gekeken op de metabasekaart bij mij in de buurt. Naast de multi's met een cachebox van enig formaat zie ik nog een TB-hotel/tuincache, 2 nano-mysteries waarvan 1 een hier eerder zo verguisde sudokupuzzel, een lastige challenge (gorrilaborstgeroffel), een nano tradi in een dorpskern, en nog 2 bonuscaches, waarvan eentje van een trail van 60 micro's.

Ik ben wel benieuwd waarop het keurmerk nu is gebasseerd, gezien de eerdere (vele) uitlatingen van de initiatiefnemer.

Geplaatst

Ik ben wel benieuwd waarop het keurmerk nu is gebasseerd, gezien de eerdere (vele) uitlatingen van de initiatiefnemer.

authentieke cache >= regular

Geplaatst

authentieke cache >= regular

Dan is er nog wel wat opschoonwerk te doen. Ik heb naast de 3 genoemde Nano's nog eentje op de kaart gevonden. Alle eerder genoemde caches (oh nee, zijn natuurlijk geen caches) liggen binnen een straal van zo'n 5km rond mn huis. Als je dit extrapoleert naar de rest van NL ben ik benieuwd wat er dan nog over zou blijven van de ruim 8dzd zogenaamde authentieke caches.
Geplaatst

Net even vijf geocaches bezocht rondom Noordpolderzijl. Daar hoef je je toch niet voor te schamen?

Geen van deze caches heeft het keurmerk "authentieke geocache".

De reden dat ze (voorlopig) toch op de kaart staan is omdat het cacheformaat staat geregistreerd als "other ?"

Geplaatst

Wat mij betreft hoef je je niet te schamen, alle door mij hierboven genoemde caches (oh nee, fout woord) heb ik bezocht. En aan alle heb ik wel lol aan beleefd. Van de 60tradi bonus ben ik zelfs mede-co.

Geplaatst (bewerkt)

Dat kun je zien op de kaart van metacaching.nl

Klik op een cache en je krijgt te zien of "authentieke cache" aan staat.

bewerkt door Diederikus
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...