Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Cachen in augustus, pas loggen in september? Of krijg je de plaatjes dan alsnog toegekend? Log anders met een 'note'.

Moet je ook als datum in september loggen. En zelfs als je je logs verwijderd verdwijnen de plaatjes niet.

Tc

Geplaatst

Nee klopt ooit per ongeluk 1 cache gelogd waar een souvenier aan vast zat, Staat nu nog in me profiel, van alles geprobeerd maar krijg hem niet weg.

Zelfs ooit een mail gesuurd naar gs maar nooit antwoord gekregen.

Geplaatst

Wedden dat Ground$peak binnen afzienbare tijd de mogelijkheid zal bieden de plaatjes te verwijderen? Ook op het Amerikaanse forum groeit de weerstand tegen deze opgedrongen infantiliteit.

Geplaatst

Van mij hoeven die souveniers ook niet...

Maar hoe vaak kijk je nou naar die dingen?

En als je er echt mee zit moet je snel stoppen met cachen in augustus.

• Top! 1
Geplaatst

Ik denk dat ze over een tijd misschien wel die augustus souveniers weg halen

Toen met 1 april over heel de wereld caches kwamen die je virtueel kon logen

Kreeg je ook per land een souvenier die zijn net als de caches verwijderd ach de tijd zal het leren toch

Geplaatst

barny (@barnynl) heeft getweet op 6:53 PM on zo, aug. 11, 2013:

Mensen die de meest achterlijke zooi rapen, banners plaatsen coin icoontjes van Facebook discuveren, zeuren of de souveniers weg kunnen #gek

Geplaatst

Mensen die de meest achterlijke zooi rapen, banners plaatsen coin icoontjes van Facebook discuveren, zeuren of de souveniers weg kunnen #gek

Niet helemaal mee eens, ook als je een supermooie Multi doet krijg je een souvenir. De enige manier om er geen te krijgen is deze maand thuis te blijven.

Geplaatst

Ik denk dat ze over een tijd misschien wel die augustus souveniers weg halen Toen met 1 april over heel de wereld caches kwamen die je virtueel kon logen Kreeg je ook per land een souvenier die zijn net als de caches verwijderd ach de tijd zal het leren toch

Die 1 april grap kwam niet van Ground$peak, maar was een geniale zet van een bekend forumlid. Ground$peak werd er ernstig door in verlegenheid gebracht en de reviewers hadden hun handen vol aan het verwijderen van de logjes. De weerstand tegen de plaatjes kun je beter vergelijken met de weerstand tegen de challenges. Toen heeft Ground$peak op een gegeven moment ook een afweging gemaakt.

Geplaatst

Souvenirs krijg je ongevraagd, de andere dingen die je noemt zijn eigen keuzes.

Verzamel jij de souvenirs soms bewust?

Geplaatst

Souvenirs krijg je ongevraagd, de andere dingen die je noemt zijn eigen keuzes.

Verzamel jij de souvenirs soms bewust?

Precies, daar zit het verschil. Gevraagd of ongevraagd.

Geplaatst

Ik wil ze ook kwijt. Straks even proberen.

En dan te bedenken dat je tot voor kort niet eens wist waar de souveniers te vinden waren.

Bovendien moet je dan wel even toestemming vragen, want jouw souvenir staat in mijn profiel :D

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...