pieterpaula Geplaatst 7 augustus 2013 Share Geplaatst 7 augustus 2013 Hallo, Ik wil graag weten of ik iets in mijn gps kan zetten, zodat ik onderweg ben ik caches kan zie die in mijn buurt liggen. Ik ben al een paar dagen aan het zoeken, maar kom er niet echt uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jefmen Geplaatst 7 augustus 2013 Share Geplaatst 7 augustus 2013 Welk type gps heb je? En als je een aantal caches in je gps zet kan je gewoon naar je scherm kijken. Als je een Premium member bent kan je een Pq maken van caches langs een route misschien bedoel je dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 7 augustus 2013 Share Geplaatst 7 augustus 2013 Ik kijk ook altijd gewoon op mijn scherm, maar dan ben je zo afhankelijk van hoever je de kaart ingezoomd hebt. Je ziet dan langs niet alles. Als je op kompas rijdt (wij fietsen vaak) zie je niet wanneer er iets vlak in de buurt ligt. Zelf maak ik meestal een overzicht/kaart wanneer ik op pad ga. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pieterpaula Geplaatst 8 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 8 augustus 2013 Ik heb een dakota 20 sinds kort. Een pq langs een bepaalde route is misschien wat om te proberen. Ik ga er eens mee aan de slag. Bedankt voor het meedenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ertee Geplaatst 8 augustus 2013 Share Geplaatst 8 augustus 2013 Als je een smartphone hebt kan je c:geo gebruiken. Ik doe er alles mee en is best handig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimyv Geplaatst 8 augustus 2013 Share Geplaatst 8 augustus 2013 Ik ben nogal gecharmeerd van igeoknife. Vanuit gsak kun je een database of een gpx naar igeoknife op je iphone brengen. Je ziet dan het geheel op een kaart. Je kunt in het veld een cache aanklikken en dan kun je (offline!) alle details van die cache zien. Ook kun je zeggen: open 'm in tomtom of navigon. Zodat je er feilloos naar toe kunt navigeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden