Blade21 Geplaatst 20 september 2013 Auteur Geplaatst 20 september 2013 De Garmin batterijen zijn waardeloos. Ze zijn binnen 6 uur leeg. Ze laden langzaam op. Oorspronkelijk leek het me een goed idee dat het toestel oplaadde aan mijn laptop. Maar het duurt te lang. Als je regelmatig cached dan ligt de GPS continu aan der laptop wanneer je thuis bent. Je kunt beter gewone oplaadbare batterijen hebben.
Askikker Geplaatst 21 september 2013 Geplaatst 21 september 2013 Gelukkig heb ik nog de ''oude'' oplader van de 550 en twee ''losse'' Garmin batterijen, dat werkte altijd goed op de 550, dus ik hoop ook in de 650. Ben vandaag wat proef testen gaan lopen (ik schrok echt van de ontzettend negatieve ervaringen hier met de 600 serie). De vers opgeladen batterijen op de USB aansluiting hielden het nog geen (half) uur vol (!!!!!!!!!!!!!!!) Schandalig dus..... Het zoeken van reeds gevonden caches was niet geheel rampzalig, maar je moet wel absouut STIL staan wil je een normaal nulpunt kunnen genereren. Ter plekke slaat de kompas ook graag nog ff alle kanten op. Een paar keer was het nulpunt heel exact, maar af en toe wilde t kreng me ook vijftien meter verderop sturen. Ik ben onderhand bang dat het allemaal inderdaad niks meer met maandagochtenden heeft te maken, maar met een *** (caramba) product! Jammer, want in principe moet dit toch wel een top apparaat zijn............ 1
team nessa Geplaatst 27 september 2013 Geplaatst 27 september 2013 Changes made from version 3.10 to 3.20:Improved GPS performanceImproved battery save mode: The first press of the user key or the power key to turn the screen on will no longer execute that key's customized functionImproved pairing behavior with cadence sensorsFixed Latvian keyboardFixed issue with geocache ratings when using the 'Next Stage' feature for multicachesFixed display of certain map names when viewing the list of maps loaded on the deviceFixed inconsistent exponent formats in the Calculator applicationFixed possible shutdown when viewing the Elevation Plot in landscape orientationFixed possible shutdown when selecting a route in the Route Planner applicationFixed possible shutdown when exiting the Photo Viewer applicationFixed possible shutdown when using the Geocaching dashboard in the Compass applicationFixed possible shutdown when using certain dashboards on the Main MenuFixed possible shutdown when sorting tracks alphabetically in the Track Manager applicationFixed possible shutdown when selecting a track from the Calendar applicationFixed possible issue with overwriting waypoints received by the Share Wirelessly application http://www8.garmin.com/support/download_details.jsp?id=6157
bastos Geplaatst 27 september 2013 Geplaatst 27 september 2013 3.20 staat is nog niet ter beschikking ,zie ik op webupdater..mis ik iets.?
D_Jakke Geplaatst 27 september 2013 Geplaatst 27 september 2013 niet upgraden!! maakt het toestel nog erger dan het al is toestel valt steeds uit als je op de map een wp aanmaakt en dat wil bewerken.
bastos Geplaatst 27 september 2013 Geplaatst 27 september 2013 oké, ik heb begrepen geen 3.20 ,al is de huidige 3.10 ook een ramp.
team nessa Geplaatst 27 september 2013 Geplaatst 27 september 2013 Als dat het enige probleem is....bij mij werkt het prima. Waypoints aanmaken op kaart doe ik nooit, zou niet weten waarom. Als 3.10 toch een ramp is kan het alleen maar beter worden toch?
Blade21 Geplaatst 27 september 2013 Auteur Geplaatst 27 september 2013 Ziet er goed uit. Het toestel ziet wel maar 3/4 van de satellieten die hij eerst zag. Maar hij ging vrij snel naar 5 m nauwkeurigheid. Nadat ik het toestel 15 sec op zijn kop had gehouden was de nauwkeurigheid 3 meter. Zouden ze het lek boven hebben? Ik kan niet wachten om hem morgen met cachen in het bos te proberen. 3.20 staat is nog niet ter beschikking ,zie ik op webupdater..mis ik iets.? Je moet de nieuwe Garmin Express installeren. Daarna kun je het toestel updaten. http://software.garmin.com/en-US/express.html
D_Jakke Geplaatst 27 september 2013 Geplaatst 27 september 2013 Versie 3.2 is ondertussen van de website gehaald, twil toch iets zeggen peis ik
bastos Geplaatst 27 september 2013 Geplaatst 27 september 2013 (bewerkt) Ik vind 3.20 niet, heb ik toch al vermeld....... a, daarom vind ik hem niet. 27 september 2013 bewerkt door bastos
Blade21 Geplaatst 27 september 2013 Auteur Geplaatst 27 september 2013 Versie 3.2 is ondertussen van de website gehaald, twil toch iets zeggen peis ik Tja. Hij is inderdaad weg. Maar voorlopig werkt hij.
team nessa Geplaatst 27 september 2013 Geplaatst 27 september 2013 Site down for maintenance.....tja. Maar dat Blade21 het goed vind zegt wel iets gezien de voorgaande berichten van hem. En hier werkte hij gewoon via de webupdater.
Blade21 Geplaatst 27 september 2013 Auteur Geplaatst 27 september 2013 (bewerkt) Site down for maintenance.....tja. Maar dat Blade21 het goed vind zegt wel iets gezien de voorgaande berichten van hem. En hier werkte hij gewoon via de webupdater. LOL. Te veel eer. Maar ik geloof dat het systeem toch niet helemaal goed is. Ik heb de GPS even uitzet om wat op tv te kijken. Daarna weer aangezet. Hij vind zeer snel z'n fix en gaat snel naar een nauwkeurigheid van 5m. Het kompas was wel weer verlopen en ik moest het weer kalibreren. Daarna een cache ingevoerd. Toen op de kaart een waypoint geselecteerd. 'Ga naar' gekozen en het toestel valt uit. Er is dus toch wel wat mis met deze update. Dat wil ik morgen net hebben. Maar het lijkt er op dat Garmin in de buurt komt van een oplossing. Ik moet er vannacht maar eens over slapen. Morgenvroeg eens testen. Ik wil zondag gaan cachen. Als hij morgen tijdens de test cache kuren heeft dat zet ik 3.10 terug denk ik. Misschien kunnen de programmeurs aan de andere zijde van de oceaan vandaag wat overwerken en het fixen 27 september 2013 bewerkt door Blade21
team nessa Geplaatst 28 september 2013 Geplaatst 28 september 2013 Ik ga het vandaag ook eens testen. Kompas gebruik ik nooit en aanklikken van wp's op de kaart ook niet, dus die dingen zijn voor mij bijzaak. Wat ik vooral positief vind aan deze update is de gps fix. Vaak loop je toch naast de paden en als je te snel gaat lopen is de afwijking groter als wanneer je de gps eerst even een paar minuten stil laat liggen en de tijd geeft voor een goeie fix. Grootste miswijzing; 94 meter, maar na even rust geven was dit snel verholpen. Vanmiddag de test met 3.20
bastos Geplaatst 28 september 2013 Geplaatst 28 september 2013 Sorry, maar ik kan 3.20 niet vinden.Als ik met webupdater en ook met garmin express ,mijn oregon 600 aankoppel zegt deze u toestel bevat reeds de nieuwste update 3.10.
Aanbevolen berichten