Spring naar bijdragen

Wat Mist Er Nog? Dl.1: Terugkoppeling Naar De Co


Aanbevolen berichten

Hoe weet je dan dat de traditional heel mooi was?

Hoe kan ik een hele mooie tijd hebben als ie niet mooi is?

 

Heren sexisten, al dan niet op leeftijd, wees gewaarschuwd: u speelt met vuur! :yes:

Sinds een 13-jarig meisje mij op zet twee naar de keel sprong en mij langzaam begon te verwurgen zul je mij geen seksistische opmerkingen meer horen maken. Ze had een een kussen nodig om het schaakbord te kunnen zien. Maar o wee, toen ze het zag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Begrepen, de tijd was dus mooi, de traditionele eindcache daargelaten (niet gevonden, dus niet geript).



Died: Sinds een 13-jarig meisje mij op zet twee naar de keel sprong en mij langzaam begon te verwurgen zul je mij geen seksistische opmerkingen meer horen maken. Ze had een een kussen nodig om het schaakbord te kunnen zien. Maar o wee, toen ze het zag!

 

Een mysterie, een cryptische omschrijving? Snapperniksvan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Begrepen, de tijd was dus mooi, de traditionele eindcache daargelaten (niet gevonden, dus niet geript).

 

Died: Sinds een 13-jarig meisje mij op zet twee naar de keel sprong en mij langzaam begon te verwurgen zul je mij geen seksistische opmerkingen meer horen maken. Ze had een een kussen nodig om het schaakbord te kunnen zien. Maar o wee, toen ze het zag!

 

Een mysterie, een cryptische omschrijving? Snapperniksvan.

Het gaat om het genoegen dat een cache je bezorgt. In de voorbereiding of tijdens het zoeken. Dan maakt het vinden zelf niet eens zoveel meer uit. In dit geval is er de belofte dat ik door mag zoeken. Die voorpret zou ik niet gehad hebben als ik hem al had gevonden.

 

Het verliezen van een 13-jarig meisje met schaken helpt me de juiste mentale attitude te vinden die nodig is om mijn vrouw te waarderen als de ultieme waypointtester (M/V).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha die Diederik,

 

Mijn advies: Plaats een cache en je zal zien dat je van dit

plaatsen Heeeeeel veeeel kan leren.

 

Vr Gr,

 

Keske27

Het is waar.

Nu ik mijzelf zie als toekomstige cachelegger kijk ik plotseling met andere ogen naar de co's hier in de omgeving. Kijk, daar wordt een mooie plek in het bos verkspild door een fantasieloze ammobox terwijl er ook een waypoint had kunnen liggen waarvan je in een deuk ligt. Waarom moet die co uit Emmeloord hier zonodig bosruimte claimen? Hij heeft al zoveel caches liggen!

Van deze kant had ik de zaak nog niet bekeken.

 

Maar ik ga eerst nog maar een paar topcaches doen zodat ik weet hoe hoog de lat ligt en om ideeën op te doen. Vandaag ben ik hectocacher geworden, dus een minimale ervaring is er al! Het werd echter ook pijnlijk duidelijk dat ik nog veel moet leren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...