Spring naar bijdragen

Den Helder Extra Op De Kaart Gezet.


Aanbevolen berichten

donderdag ook maar even op de dijk kijken voor mij, en vrijdag even kijken waar #munzee stikkers geplakt kunnen worden

Den Helder #munzee hoofdstad van Noord Holland

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Linka: Senks je zet even in een paar woorden de juiste sfeer neer :)

 

Den Helder by night: Yep! Er is elke avond vuurwerk dus knallend wordt het óók nog.

 

Enne neen, ik bedoelde toch weer een andere Zoey. Maar dat komt goed.

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begrijp het niet helemaal dat stikkers plakerij hier in Amersfoort ook al diverse van die vervuiling tegen gekomen.

In ieder geval zijn er is Den Helder voldoende echte geocachers in hart en nieren.

 

Handleiding heeft in ieder geval weer een mooi stukje PR gemaakt voor het mooie noorden:)

bewerkt door MJMW
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk dat je dat zo zegt :)

 

Ja! De helderse community is lekker aan het rommelen voor een aardig weekend.

 

Kom je óók? Vrijdag, zaterdag en zondag is er nog ruimte. Je bent van harte welkom.

 

Overigens: dit is niet alleen voor No-Name bestemd! Iedereen met zin, tijd en gevoel voor sfeer wordt uitgenodigd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:)

Overigens: dit is niet alleen voor No-Name bestemd! Iedereen met zin, tijd en gevoel voor sfeer wordt uitgenodigd.

 

Zin, tijd en gevoel voor sfeer hebben we zeker wel. We moeten er wel een 4 uur durende treinreis voor over hebben. Maar ja.. onze naam hè, die verloochen we niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk dat je dat zo zegt :)

 

Kom je óók? Vrijdag, zaterdag en zondag is er nog ruimte. Je bent van harte welkom.

 

 

Ha, ha, ik hoop dat MJMW (en gelijk denkenden) het idd leuk vinden dat ik het ZO zeg :)

 

Den Helder ligt vol met leuke zoek en vind dingetjes. En naast het altijd leuke marine event is de combinatie met Sail zeer aantrekkelijk. Ik ga kijken of zaterdag of zondag voor mij nog ruimte biedt om langs te komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

no-name je kan het mooi verwoorden:

 

"Den Helder ligt vol met leuke zoek en vind dingetjes. En naast het altijd leuke marine event is de combinatie met Sail zeer aantrekkelijk. Ik ga kijken of zaterdag of zondag voor mij nog ruimte biedt om langs te komen."

 

En natuurlijk aankomend weekend is het een hoogtepunt, maar ook daarna blijft Den Helder nog steeds aantrekkelijk voor geocacher.

 

Groet en "Happy Geocaching"

MJMW

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag was het een besloten feestje voor de Post en actieve Marine medewerkers.

 

Maar morgen gaat het echt gebeuren, dan is het Sail en Marine dagen en het Marinedagen Event en kunnen ook alle Geocachers hun hart ophalen in de Stad Den Helder.

Onze 10 dagen oude serie "DH2013 #" hebben al ruim 1000 found logjes mogen ontvangen, boven verwachting.

 

U bent allen van harte uitgenodigd!!

 

Team "Dorus Rijkers"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...