Spring naar bijdragen

Gsak / Findstatsgen3 Statestieken Niet Compleet


Bockereyders

Aanbevolen berichten

Sinds afgelopen week ben ik GSAK gaan gebruiken met daarbij FindStatsGen3 & BadgeGen. Alleen een paar dingen die mij opvallen en die ik niet voor elkaar krijg. Wellicht dat het aan de instellingen ligt of dat ik andere macro's nodig heb. Maar ik heb geen idee welke. Heb al eens verder gekeken op het forum, maar kom niet zo snel antwoorden op mijn vragen tegen.

 

  • Hoe krijg ik een plattegrond van mijn gevonden caches per Nederlandse gemeentes zichtbaar in mijn profiel?
  • Hoe krijg ik een plattegrond van mijn gevonden caches per NL / Dui / Bel provincies zichtbaar in mijn profiel?
  • Het aantal founds op de door mij geplaatste caches staat nu op 4, maar dit aantal moet meer zijn. Wat ik nu gedaan heb is een pocket quary gemaakt van mijn eigen caches en die geupload in GSAK. Maar ik weet niet of dit de juiste manier is. Kennelijk niet want het aantal founds wordt foutief weergegeven.
  • Er zit een optie in FindStatsGen om de favorieten weer te geven, maar als ik die aanzet geeft hij de caches waar ik mijn favorieten punten aan gegeven hebt niet weer. Wat moet ik hierin wijzigen?
  • Ik gebruik tevens BadgeGen, maar het aantal trackables en geocoins dat ik gelogt heb blijft op 0 staan? Hij krijg ik dit zover dat het juiste aantal wordt weergegeven?

Ik weet het een hoop vragen.... Maar na heel wat dagen aanmodderen met GSAK weet ik het nu echt niet meer. Dus hopelijk dat iemand me wat uitleg kan geven op de vragen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

1 en 2: Lees deze engelstalige faq maar eens door. Hier staat in wat je moet doen om deze kaarten actief te krijgen.

3. Je eigen caches kan je beter in een aparte database zetten. Kies dan Geocaching.com access --> Refresh cache data. Kies "alles in het filter" en vul een groot getal in voor het aantal logs, bijvoorbeeld 999.

4. Dit gaat via een plug-in: FSGPlugin_CachesIAwardedFavoritePoint.gsk.

5. Hier moet ik het antwoord helaas schuldig blijven, ik gebruik geen BadgeGen.

 

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt Stefan, Alles is gelukt incl BadgeGen. Ik probeer nu alleen ook de maps van Bel / Dui / Nl in een andere volgorde te zetten. Zou het leuker vinden als mijn vaderland, Nederland, gewoon bovenaan staat. Maar kennelijk gaat dit niet. Of toch?

 

Kun je dat niet aangeven via Options > Section order, die langskomt als je de FSG macro draait? Daarin kun jeschuiven met de verschillende secties.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...