Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Bij een Multi-cache waar ik nu mee bezig ben krijg ik steeds een nieuwe vorm van coördinaten, die ik dan moet herleiden tot een nieuw coördinaat. Probleem is dat ik deze vormen van coördinaten niet op C:geo kan invoeren/omzetten. Ondertussen heb ik op internet een aantal coördinaten kunnen omzetten, maar ben nu weer vastgelopen.

3 vragen:

1) Hoe herleid ik 56580 03113??

2) Is er ergens een site waarop de verschillende soorten coördinaten staan?

3) Ik cache altijd met mijn android-tel., Hebben jullie nog een handige app (heb gcc al) die helpt bij omzetten coördinaten.

Alvast bedankt

Geplaatst

Op de eerste plaats: je kunt het beste je vragen aan de cache-owner stellen. Meestal zijn die bereid om je te helpen. Misschien is deze cache wel lastig met een android-telefoon. Op een GPS heb je de mogelijkheid om verschillende coördinatenstelsels te kiezen. Thuis gebruik ik Mapsource om coördinaten van het ene stelsel naar het andere om te zetten.

Geplaatst

Ik gebruik ook mijn GPS om coördinaten om te zetten, maar GC.com heeft ook een tooltje die dat met enkele soorten kan.

Kwam ik toevallig bij uit toen ik aan het googelen was op 'coördinaten aanpassen'.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...