Spring naar bijdragen

Leuke Caches In Groningen En Omg.


Slepperini

Aanbevolen berichten

Wij gaan binnenkort met onze kids naar Groningen en willen daar ook wat caches gaan doen. We cachen het liefst in de natuur, maar ook leuke stadscaches doen we graag.

Wie heeft er tips. Er zijn er zoveel dat we door de bomen het bos niet meer zien.

Korte multi,s niet langer dan 3 km vinden we ook leuk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Als je de stad Groningen een beetje wilt leren kennen, is "de Stadscache Groningen" GC16JFA een goede leidraad. Begint en eindigt in de nabijheid van het station. En onderweg kom je dan ook nog wel een paar tradi's tegen. En genoeg mogelijkheden voor een kop koffie of een zakje frieten voor de kids.... Wij hebben de multi vorig jaar met veel plezier gedaan. Verrassend slot!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De gasthuizen route ( Gast in Groningen, GC2E238) in Groningen was wat ons betreft leuker dan de stadscache Groningen. Daarnaast buiten de stad Groningen: een serie tradi's in het Noordlaarderbos ( bv: GC2ABP7), de klompencache in Eelde ( echte aanrader!, GC1QJ6H)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Omdat de vraagsteller eigenlijk niet langer dan 3 km wilde lopen (neem aan vanwege de kids) heb ik de kortste van de stadscaches voorgesteld, maar Gast in Groningen ( ruim 5 km) is ook zeer de moeite waard. Eerlijk gezegd is de Stad Groningen überhaupt de moeite waard. Veel studenten, veel fietsen, binnenstad voor auto's beperkt, kermis in mei... Kortom. Gezellig. We komen er te weinig...... :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onze cache Kunstcache stadspark is wel leuk om te doen. Voor de kids kom je langs een speeltuin, een hertenkamp, kinderboerderij. En een stukje door een gebied waar schotse hooglanders lopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"Gast in Groningen" is inderdaad erg leuk maar lang. En wellicht voor kinderen wat minder interessant want die oude gasthuizen spreekt hen denk ik wat minder aan. Als je meer de natuur in wilt met kinderen is deze http://coord.info/GC1V891 erg leuk en avontuurlijk. Althans, dat heb ik mij door meerdere geocachers laten vertellen. Daarom gaan wij hem binnenkort ook doen. Toch nog wel 4 kilometer maar daar borduur je even een leuke picknick in.

En ja, Post&Co, de kunstcache staat ook nog op de agenda.

Bij het Lauwersmeer richting Lauwersoog vond ik deze http://coord.info/GC3W68D wel leuk. Een korte multi en je kunt er nog even blijven hangen, er is genoeg te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hartelijk bedankt voor jullie tips! Wij gaan inderdaad met de kinderen lopen. 5km lukt ook nog wel, maar we moeten ook nog een visite afleggen en daardoor hebben we niet de hele dag tijd en dien we liever een wat kortere. Onze ervaring is dat je over een 5kmcache toch al snel 2 uur doet.

Ik heb alle tips in mijn cache boekje geschreven. Bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...