Spring naar bijdragen

Tijdelijke Cache Of Event Maken


jvdberg68

Aanbevolen berichten

Hallo ik ben benaderd om voor een treffen van campers een cache te maken voor de kinderen, zodat zij er ook eens aan kunnen snuffelen.

Nu heb ik nog wel ff tijd, want het hele gebeuren vind pas volgend jaar plaats, maar toch....

Het probleem is echter dat dit treffen op ongeveer 200 km afstand van mijn huis plaats vind.

Tevens zijn de kinderen die op dit treffen aanwezig zijn, de hoofddoelgroep.

Door deze 2 dingen lijkt het me niet handig om er een cache neer te leggen die blijft liggen, want ff op en neer op de cache te controleren is een beetje te gek.

Verder zou ik het wel mooi vinden dat , als er kinderen bij zijn die al een cachenaam hebben deze ook gewoon kunnen loggen op het net.

Al met al een uitdaging.

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan doen?

Is het mogelijk om een "gesloten" event van te maken?

Of heeft iemand een ander idee.

 

Nu heb ik zelf nog geen event mee gemaakt dus ik weet niet hoe dat werkt, en tevens heb ik zelf ook nog geen cache gemaakt.

Met andere woorden hierin ben ik zo onervaren als het maar kan.

 

Dus vandaar dat ik jullie hulp inroep.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Waar woon je ? (Veenendaal) Is er geen cacher in de buurt van dat toekomstige event die jou cache wil onderhouden ?

bewerkt door jakkes
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allereerst natuurlijk welkom op dit forum!

 

Om met de deur in huis te vallen wil ik jou een oude - maar nog steeds actuele - tip aan de hand doen: Lees de Guidelines eens door en als je denkt dat je ze begrijpt lees ze dan nog een keer echt goed door.

 

Maar om een tipje van de sluier op te lichten: Nee, besloten events bestaan godzijdank niet. Tevens bestaat het concept tijdelijke cache niet en omdat jij zelf ook wel inziet dat 400 kilometer rijden om een logrolletje te vervangen wellicht wat bizar is is het zelf leggen van een cache geen optie (Groundspeak zelf is - voorzichtig uitgedrukt - erg terughoudend op het gebied van vakantie caches).

 

Natuurlijk kun je gewoon een doosje in het bos leggen en de kinderen daar naar laten zoeken, maar als je echt loggen mogelijk wilt maken zul je creatief moeten zijn. Eén mogelijkheid is bijvoorbeeld om met een lokale geocacher in contact te komen en hem/haar te vragen een cache te plaatsen en - nadat jullie al lang weer weg zijn - te onderhouden.

 

Veel succes en vergeet niet ons van dit projectje op de hoogte te houden!

bewerkt door Triskelle
Link naar opmerking
Deel via andere websites

gewoon iets leuks voor die kid's maken, al je gekkigheid kan je er in kwijt, je hoeft nergens geen toestemming voor te vragen en na afloop ruim je alles op

 

waarom in godesnaam moet alles een "puntje" worden, ga dan carpool cache's raapen als die puntjes zo belangrijk zijn

 

 

Barny

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Barry, voor mij is het niet belangrijk om een puntje er van te hebben.

Maar juist voor de kinderen lijkt het me leuk, en met loggen is het helemaal af.

 

jakkes ik woon idd in Veenendaal..

 

Ok dus ws word het zoeken naar iemand in de buurt om tegen die tijd de cache te onderhouden.

Nu eerst een keer op de locatie kijken wat er mogelijk is.

 

Iedereen alvast bedankt voor de antwoorden, en tips mogen nog altijd binnen blijven stromen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...