Spring naar bijdragen

Kinderc(r)ache - Bezocht


Gast 77-1011013881

Aanbevolen berichten

Gast 77-1011013881

Nou hier komt ie dan  :D

 

Vandaag is DE dag van  groep 7 van O.B.S 't Hout geweest..:-)

 

26 kindertjes hebben in groepjes van 5 kids (1 van 6) met 5 begeleiders de Van Gogh Revisited gedaan

 

Eerst hebben we dus voor 26 kids de benodigheden die Geowolf in juiste kinderstijl helemaal aangeleverd had uitgeprint.

Voor elk groepje een goodie verzorgd en na de nodige broodjes (helaas waren IJskimo en Lara iets te laat voor broodjes) , om kwart over 1 naar school waar 26 kids vol spanning zaten te wachten wat komen ging.

 

Juffrouw Silvie die alle kontakten met ons onderhield wat deze uitspatting betrof, vertelde dat er iemand ff een uitleg gaf.

 

Na een uitleg van IJskimo mocht het eerste groepje instappen bij Chief Joseph (chauffeur van de middag) onder begeleiding van Brazil en Juffrouw Lenie (die juf heeft daar dus  een snipperdag voor ingeleverd heeft omdat ze ook super nieuwsgierig was)

 

De andere groepjes kregen nog wat uitleg en mochten een (nick) naam bedenken om daarna groepje voor groepje een account aan te maken om achteraf te loggen...dat was best moeilijk hoor om een naam te bedenken.

 

Ondertussen was groepje 2 ook onderweg en werd  Megaheks op gsm gebeld dat ze groepje 3 (van Ijskimo) maar vast weg moest brengen want de weg Helmond-Nuenen was onzettend druk (vanaf de school is het normaal hooguit 10 minuten naar eerste punt) tijdnood komt dus in spel.

 

MegaHeks springt met groepje dus in auto en scheurt naar Nuenen. Pikt daar groepje 1 op om naar eind-coordinaat te brengen.

De Kids van groepje 1 zitten in auto nog na te praten over waypoints, coordinaten en moeten we toch eens op wereldbol bekijken enz..:-)

 

Na groepje 1 gedropt te hebben raced MegaHeks weer terug om groepje 5 op te halen haar eigen groepje.

 

Bij standbeeld aan gekomen bleef het groepje van MegaHeks dus gillen das Vincent das Vincent.... en mensen op terrasje daar tegenover zag je echt kijken van......Ja en ...Dies toch allang dood. Vertelde dus 1 van de kids dat ze op school met project Vincent van Goch hadden gewerkt en dat er met heel moderne technologie die iemand op internet had geplaats je zijn standbeeld en huis enz enz allemaal kon zien. Een echtpaar (mensjes van ruim 60 die daar aan het fietsen waren) op terras vond het reuze intersant wat Geowolf allemaal te melden over Vincent van Goch en besloot een stukje mee te lopen naar de volgende punten met fiets aan hand.

 

Na alle berekeningen te hebben uitgevoerd was het wachten op vervoer naar laatste punt...en wat blijkt net tussen het huis en de lindenboom zit een vetpot..de eigenaar zag al groepjes voorbij komen, bij het laatste groepje herkende hij een gezicht...dus het groepje van MegaHeks werd getrakteerd op een waterijsje. (geluk voor groepje 5)

 

Lekker smikkelend was ondertussen Chief Joseph (chauffeur) weer gearriveerd, die vertelde dat het een beetje laat was geworden...[b:post_uid0]Oeps[/b:post_uid0] mag groepje 5 nu niet meer de schat zoeken..???  Jawel hoor, de meeste ouders zijn al op hoogte en jullie mogen naar cache zoeken.

 

Op eindpunt aangekomen vinden kids van laatste groepje aardig snel de cache en zijn helemaal door het dolle heen  :hehe:

MegaHeks roept dan Jongens en meisjes lees de laatste alinea nog eens

Toen was het helemaal Gillen ER LIGT NOG IETS, ER LIGT NOG IETS

Dus weer met zijn alle zoeken  ;)

Ze vonden toen een vierkanten vuilniszak..Juf Megaheks zou die vuiniszak het zijn was de vraag !! Tuurlijk is het antwoord maak maar open ook !!

En weer een hoop gegil...MegaHeks laat de kids even genieten van de vondst maar maak ondertussen wel duidelijk dat andere mensen niet mogen zien dat daar vanalles verstopt ligt en de kids gaan vervolgens over op een ssstt ssst.

 

De kids gaan dan even rustig op muurtje zitten en lezen logboekje,loggen zelf, rommelen wat tussen goodies en genieten dubbel van de extra box die GeoWolf speciaal voor deze dag heeft geplaatst (in die box zat dus echt voor elke kind een pakje drinken, een kitkat of een snickers, paaseitjes enz enz)

 

MegaHeks ruimt ondertussen alle drinkpakjes en papiertjes op en zegt dat we nu echt die cache terug moeten leggen omdat de mamma's niet weten waar ze blijven (tis inmiddel half 4 geweest en de school zo uit zijn)

 

Daar is Chief Joseph weer met auto  om de kids weer naar school te brengen...(ondertussen bellen de kids met Chief zijn gsm dat ze wat later thuis zijn omdat het allemaal zo leuk is en dat het beslist niet hadden willen missen) tis inmiddels half 5

 

Al met al een reuze geslaagde dag..:-)

 

Bedankt [/b]GEOWOLF zonder jou was dit niet mogelijk geweest !!!

 

ook reuze bedankt aan:

begeleider Brazil

begeleider Jos

begeleider IJskimo

begeleider Lara

en chauffeur Chief Joseph

 

(als de begeleiders nog aan vullingen hebben ) shoot

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Gast 77-1011013881

Er is helaas nog niet gelogd omdat de juf het niet helemaal begrijpt, voor het einde van de week maak ik een uurtje vrij om daarmee even te helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 115-1015176319
Er is helaas nog niet gelogd omdat de juf het niet helemaal begrijpt, voor het einde van de week maak ik een uurtje vrij om daarmee even te helpen.

Je bent er maar druk mee.  Wordt een van die kinderen het 200e lid nu? Of misschien de juf wel.... Ben benieuwd :alien:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 77-1011013881
Je bent er maar druk mee.  Wordt een van die kinderen het 200e lid nu? Of misschien de juf wel.... Ben benieuwd

 

Valt wel mee dat druk zijn maar 200ste lid kan niet als er al 219 zijn he.. ;)  ;)  ;)  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even mijn reactie als begeleider "Brazil"

 

Ook voor mij was het een geslaagde middag. Buiten dat ik dit liever doe dan werken op kantoor, kon ik de kindertjes ook nog iets bijbrengen over onze hobby. Ik had een groepje dat erg geïnteresseerd was en iedereen, zelfs de juf was enthousiast.

 

Kortom een geslaagde middag!

 

Ik heb de foto's staan op

www.focon.nl

groeten Fons

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 77-1011013881

Vanavond was het inloop avond op school van Tamara.

 

Natuurlijk zijn wij even wezen kijken, en wat we daar zagen was totaal niet

wat we verw8 hadden. (Thema was Zintuigen)

 

Er stond een pilaar met van elk groepje een verslag (die verslagjes komen op

i-net gelogd) van afgelopen maandag.

Er waren foto's

van http://www.mierlo-hout.nl/geocaching uit geprint en ook daar bij geplakt, ook

hadden ze hele KinderC®ache uitgeprint erbij en in het midden

jawel EEN FOTO VAN GEOWOLF. Daar omheen allemaal stickers van geocaching.nl

 

Ze hadden zelfs de url draaien op pc in de klas en alle kids wilde dat

Pappa, Mamma, Opa, Oma, Oom, Tante of wie ze ook bij hadden dat ze die

foto's bekeken, ook kregen we veel complimenten van ouders dat de kids een

hele leuke middag hadden gehad.

 

Ik was het fototoestel vergeten dus heeft Joseph dat even gehaald en hebben

we nog wat foto's geschoten van de pilaar en van enkele ouders die zaten te

kijken achter pc...die komen nog

 

Die foto van GeoWolf hadden kids meegenomen uit Cache....Nou vroeg de juf of

ik die foto van Geowolf voor alle kids uit kon printen...maar ik kan die

foto zo mooi verwerkt dus niet vinden op Geowolf zijn site.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...