Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goede morgen iedereen.

Heb dit probleem. maandag nog geocaching gedaan en de wandel kaart werken nog.

Gisteren wilde ik gaan cache en mijn gps ziet mijn kaart niet.

OP mijn scherm staat,

Routeberekeningsfout kaarten hebben geen Navigeerbare wegen in dit gebied.

Heb alleen probeert de gevonden caches van mijn toestel af te halen.

Wie kan me helpen. wil morgen gaan cache.

Als ik een nieuw sdhc kaart erin toe moet ik die dan op 32 fat formatteren?

Bedankt alvast.

Geplaatst (bewerkt)

geef is meer info, welke gps etc? misschien perongeluk de kaart uitgezet?

bewerkt door nl1ede
Geplaatst

Als de kaart op een SD-kaartje staat, kijk eens of deze nog goed in zijn houder zit (wil soms wel eens losschieten).

Bekijk de gps eens met JaVaWa Device Manager of de kaart er nog op staat. Dit programma kan ook je gps back-uppen zodat je in de toekomst alleen de back-up hoeft terug te zetten.

En ja, SD-kaartjes moeten op FAT32 worden geformatteerd.

Geplaatst

Als het SD-kaartje goed in het schuifje zit, zou ik ook kijken bij Stel in > Kaart > Kaartinformatie / Selecteer kaart

of de kaart wel aanwezig cq ingeschakeld is.

Geplaatst

hallo heb met javawa device manager de kaart erop gezet en hij ziet hem ook/ alleen er staat een groene circel erbij. met de test gewijzigd? Wat nu.

Hallo mensen . Ik heb een montana 650 en software 4.90

Als ik van profiel veranderd bv, wandelen dan gaat die. vroeger was dat omgekeerd. dan ging hij alleen bij geocaching?

Geplaatst

Probeer je vraag eens iets duidelijker te stellen.

Je laatste zin heb ik inmiddels 10 keer gelezen en ik snap hem nog niet.

Het lijkt alsof je in een bepaald profiel de kaart wel aan hebt gezet en in een ander profiel niet.

Bedoel je dat?

Beschrijf je probleem duidelijk en er is vast iemand die je dan kan helpen.

Antarctica

Geplaatst

probleem is. als ik een cache ingeeft gaat hij berekenen en dan komt de text,Routeberekeningsfout, kaarten hebben geen navigeerbare wegen in dit gebied, eergisteren ging die nog. hij heeft dit nooit bij geocaching gedaan. wel bij wandelen.

Geplaatst

Ik begrijp dat je in ieder geval een profiel wandelen en een profiel geocaching hebt.

Kijk bij elk profiel eens welke kaart je ingeschakeld hebt.

Zet dat hier eens neer.

De waarschuwing die je krijgt betekent dat je een niet-routeerbare kaart hebt.

Antarctica

Geplaatst

Bij alle beide de zelfde wandelkaart. Wat moet bij geocache -stijl staan? heb een osm kaart.

Geplaatst

Zoals ik het begrijp berekend de gps de route naar bv. een WP, dit doet hij over de paden. Op het moment dat je een pad gaat verlaten, of dit pad staat niet op de kaart, dan kan de GPS geen berekening maken en geeft een fout.

Nou kan je als het goed is kan je bij instellingen en dan routering je GPS zo instellen op Directe routes. Dit houd in dat de GPS een berekening gaat maken over de afstand hemelsbreed en niet over paden.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...