Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

hallo wil de gevonden caches uit mijn montana doen gaat dat , en hoe kan ik deze verwijderen.

Geplaatst (bewerkt)

Bij de meeste Garmin toestellen wordt de lijst met gevonden caches bijgehouden in het bestand <gps>\Garmin\geocache_visits.txt (op de Oregon is het zo, ik neem aan op vergelijkbare toestellen ook). In dit bestandje worden o.a. de GC-code en de datum/tijd opgeslagen.

Je kunt dit bestand verwijderen door de GPS aan je computer te koppelen met de usb-kabel en dan via de Windows Verkenner verwijderen.

Idem kun je alle overbodige caches verwijderen door de folder <gps>\Garmin\GPX te verwijderen.

bewerkt door Birdie.NL
Geplaatst

hallo heb dat bestandje <gps>\Garmin\geocache_visits.txt verwijderd , maar als ik mijn gps aanzet staan daar nog alle caches. Wat nu?

Geplaatst

De caches zelf worden opgeslagen als .gpx files op de GPS. Deze kun je eenvoudig verwijderen nadat de GPS is aangesloten aan de computer. Het verwijderen vanuit de GPS gaat (naar mijn idee) niet. Even zoeken in de directory /Garmin/gpx op de GPS. Succes met weggooien!

Het weggooien van het bestand /Garmin/geocache_visits.txt heeft alleen effect op dat bestand, dat enerzijds de agenda vult (en bijhoudt in de GPS), en anderzijds de mogelijkheid biedt om op geocaching.com de field notes te uploaden.

Geplaatst

Als ik mijn Gpsr (gps60cx) op de pc aansluit kan ik niet in me Gpsr kijken.

Ik verwijder ze dan ook altijd na een Cache dag handmatig.

Werkt prima.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...