Slepperini Geplaatst 11 april 2013 Geplaatst 11 april 2013 Is het mogelijk foto's welke bij een cache behoren te uploaden naar mijn Etrex 20? En zo ja, hoe gaat dit? Mvg, Mark
regenboog2 Geplaatst 11 april 2013 Geplaatst 11 april 2013 Volgens mij kan dat niet. Ik maak altijd een klein bestandje (print) om noodzakelijke info altijd bij de hand te hebben. Is ook handig wanneer je tijdens een multi aantekeningen wil maken.
profplof Geplaatst 12 april 2013 Geplaatst 12 april 2013 (bewerkt) je kan foto's op de etrex zetten volgens mij moeten ze in de map garmin op je geheugenkaart. het is voor mij al een tijd geleden dat ik dat eens heb geprobeerd het werkt als je dat doet voor een paar caches als je er veel foto's op zet wordt je etrex heeeeel traag scherm op bouwen gaat dan zo traag dat het bijna geen werken meer is. voor foto's kan je beter een smartphone of een tablet gebruiken 12 april 2013 bewerkt door profplof
Slepperini Geplaatst 12 april 2013 Auteur Geplaatst 12 april 2013 Bedankt voor het antwoord. We hebben naast de gps altijd de iphone mee dus dan kijken we daar wel op. Het nadeel van de iphone was dat hij na 1 uur cachen leeg is.
Wuppie1976 Geplaatst 12 april 2013 Geplaatst 12 april 2013 Wij lopen ook altijd met een etrex 20 en een Iphone. We gebruiken de GPS om te navigeren en de Iphone, wel met de apps van Geocaching en GCBuddy, als ondersteuning hierbij . Als je thuis de caches inclusief eventuele foto's alvast offline opslaat, gaat de Iphone veel langer mee dan een uur. Een autolader en een externe accu zorgen ervoor dat we met een volle Iphone op de bestemming aankomen en onderweg altijd nog wat extra power hebben. Deze accessoires zijn, als je niet persé originele van Apple wilt, via Internet vrij goedkoop te krijgen. Voor ons werkt de combinatie ideaal. Veel cacheplezier!
Aanbevolen berichten