onnokreffer Geplaatst 4 april 2013 Geplaatst 4 april 2013 Profiel informatie komt niet overeen met de daadwerkelijk gevonden caches. Ik in een melige bui alle wereldwijde 1 april grap caches gelogd. Leuk even een print screen maken van mijn publieke profiel. Nu lopen de tellingen van mijn gevonden caches niet meer synchroon met het publieke GC profiel. Ik bedoel dan niet het zelf in GSAK te maken eigen profiel. Heeft iemand hiervoor een oplossing?.
Sivota Geplaatst 4 april 2013 Geplaatst 4 april 2013 Er zijn op de Groundspeak forums meer berichtjes van cachers die dit overkomt zo af en toe. Je kunt proberen of het weer klopt nadat je op de site uit en weer in hebt gelogd. Ik begrijp ook uit de verschillende draadjes daar dat statistieken nogal eens recht trekken nadat je de volgende cache hebt gelogd.
Vlindertje Geplaatst 4 april 2013 Geplaatst 4 april 2013 Zijn dat eveneens berichtjes van 'cachers' die in een melige bui een ochtend lang 'founds' gaan loggen om een leuke print screen te maken van hun publieke profiel?
Odlaniger Geplaatst 4 april 2013 Geplaatst 4 april 2013 Gewoon nergens meer het aantal gevonden caches en statistieken weergeven.
de kikkers Geplaatst 4 april 2013 Geplaatst 4 april 2013 Od: even iets anders dan caches en statistieken. In een ander draadje heeft Wuppie je een goed advies gedaan. Heb je dat al gelezen?
Odlaniger Geplaatst 4 april 2013 Geplaatst 4 april 2013 Ja zeker heb ik dat gelezen, maar dat zal niet helpen. Ze is net zo lang als dat ze breed is.
Team Tabak Geplaatst 4 april 2013 Geplaatst 4 april 2013 Dan zul je toch eens buiten moeten gaan studeren hoe ze haar eigen deur doorkomt.....
Odlaniger Geplaatst 4 april 2013 Geplaatst 4 april 2013 Ze heeft dubbel openslaande porte-briséedeuren.
Team Tabak Geplaatst 4 april 2013 Geplaatst 4 april 2013 Ze heeft dubbel openslaande porte-briséedeuren. :-)
de kikkers Geplaatst 4 april 2013 Geplaatst 4 april 2013 Goed bedacht van haar! Kan de buurvrouw tóch naar buiten om even te cachen!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden