Spring naar bijdragen

Geocaching Met De Iphone


ensingg

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Ik ben bezig om een mini-event te organiseren voor ons eigen dorpsbelangen. Daarbij ben ik nu allerlei informatie aan het verzamelen die ik hiervoor kan gebruiken.

Om het laagdrempelig te maken probeer ik mensen die een smartphone hebben eerst op die manier mee te nemen. Ze hoeven niets kopen en kunnen direct aan de slag.

 

Zelf heb ik ervaring met android en C:GEO en daar heb ik bovendien een leuke stap-bij-stap instructie voor gevonden op het internet.

 

Omdat ik geen iPhone heb was ik benieuwd welke programma's hiervoor gebruikt worden. Is de originele Groundspeak App goed ? Of zijn er gratis/goedkopere alternatieven.

 

Het zou heel mooi zijn als iemand met een instructie heeft inclusief screenshots. Want ik kan deze instructies zelf niet maken.

 

Wie helpt :-)

 

Groet,


Gert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Misschien kun je een link plaatsen naar die leuke stap-bij-stap instructie voor C:geo? Daar hebben misschien meer mensen interesse in. Ik heb zelf ook een android telefoon, dus kan je helaas niet helpen met iPhone instructies.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien kun je een link plaatsen naar die leuke stap-bij-stap instructie voor C:geo? Daar hebben misschien meer mensen interesse in. Ik heb zelf ook een android telefoon, dus kan je helaas niet helpen met iPhone instructies.

Op deze link staat een leuke beschrijven van C:GEO :

http://www.geocachingwijzer.nl/cgeo-de-gratis-geocaching-applicatie-voor-android/

 

Ik blijf uiteindelijk op de Iphone toch altijd terugvallen op de gc.com tool voor op de iphone. Er zit niet zoiets als c; geo op

Ik ben op zoek naar een goede stap-bij-stap instructie met screenshots. Heb jij die? Kun je dit voor me maken ?

Dus echt om dummies te laten starten met Geocaching op hun iPhone/Ipad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites



Ik blijf uiteindelijk op de Iphone toch altijd terugvallen op de gc.com tool voor op de iphone. Er zit niet zoiets als c; geo op

Ik ben op zoek naar een goede stap-bij-stap instructie met screenshots. Heb jij die? Kun je dit voor me maken ?

Dus echt om dummies te laten starten met Geocaching op hun iPhone/Ipad.

 

Kort? Nee. Ik ben een drama met uitleggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik blijf uiteindelijk op de Iphone toch altijd terugvallen op de gc.com tool voor op de iphone. Er zit niet zoiets als c; geo op

Ik ben op zoek naar een goede stap-bij-stap instructie met screenshots. Heb jij die? Kun je dit voor me maken ?

Dus echt om dummies te laten starten met Geocaching op hun iPhone/Ipad.

 

Oh dear....

Om ze te laten beginnen met een smartphone gaat op zich nog wel...

 

Maar ik hoop niet dat je hiermee een nieuwe lading powercachers in het leven roept.

Stuur ze ajb. wel langs goeie caches i.p.v. fotokokers :P

 

Ik heb zelf ook een Android, dus voor iPhones kan ik je niet helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Ik blijf uiteindelijk op de Iphone toch altijd terugvallen op de gc.com tool voor op de iphone. Er zit niet zoiets als c; geo op

Ik ben op zoek naar een goede stap-bij-stap instructie met screenshots. Heb jij die? Kun je dit voor me maken ?

Dus echt om dummies te laten starten met Geocaching op hun iPhone/Ipad.

 

Oh dear....

Om ze te laten beginnen met een smartphone gaat op zich nog wel...

 

Maar ik hoop niet dat je hiermee een nieuwe lading powercachers in het leven roept.

Stuur ze ajb. wel langs goeie caches i.p.v. fotokokers :P

 

Ik heb zelf ook een Android, dus voor iPhones kan ik je niet helpen.

 

 

Ik ben geen fotokokers fan, dus dat komt wel goed.

En zo groot is ons dorp nou ook weer niet ;-) Als er 15 mensen komen ben ik al heel blij.

 

 

Ze zullen een mix van een natuur-multi's krijgen aangevuld met een mysterie en wat traditionals, maar wel op leuke plekken met grote containers. Dus don't worry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...