Longboy Geplaatst 9 maart 2013 Geplaatst 9 maart 2013 Hallo, Ik ben aan het puzzelen hoe ik mijn 62st op mijn fietsstuur kan bevestigen. Het originele clipje dat door Garmin wordt geleverd lijkt mij geen goede/degelijke oplossing. Zijn er hier mensen die zelf al iets hebben geknutseld of die iets hebben gekocht en wat goed voldoed? Ik zoek iets, waarbij het toch redelijk eenvoudig is mo de 62st van de fiets te pakken, om zo over te gaan op lopen. Longboy
@rend Geplaatst 9 maart 2013 Geplaatst 9 maart 2013 Persoonlijk heb ik zeer goede ervaring met Touratech houder. Niet goedkoop maar wel erg degelijk en super eenvoudig met in en uithalen van GPS uit houder.
simon404 Geplaatst 9 maart 2013 Geplaatst 9 maart 2013 Hallo, ik heb zelf de 62s met het originele garmin houdertje voor op de fiets nu bijna 2 jaar zonder problemen.
Geofalc Geplaatst 9 maart 2013 Geplaatst 9 maart 2013 Ik heb ook geen probleem met de originele houder. De 62st is hier makkelijk op te bevestigen en af te nemen.
Audicien Geplaatst 9 maart 2013 Geplaatst 9 maart 2013 Ook ik gebruik de originele houder al 2 jaar. Blijft goed zitten, ook als je over bospaden rijdt, en de GPS is er goed af tehalen. Simpel is niet altijd slecht.
no-name Geplaatst 9 maart 2013 Geplaatst 9 maart 2013 Had de originele bij de 60 en nu ook bij de 62. Nooit probleem mee gehad.
Longboy Geplaatst 9 maart 2013 Auteur Geplaatst 9 maart 2013 Bedankt voor jullie reacties. Ik ga denk ik voor de Touratec. Kost rond de € 15,--. http://shop.touratech.nl/navigation/gps-accessories/ram-device-holder-for-garmin-gps-map-62-devices-not-lockable.html Lijkt me beter dan die van Garmin en € 5,-- goedkoper.
firechief Geplaatst 9 maart 2013 Geplaatst 9 maart 2013 de standaard 60 houder doet het al jaren goed bij mij, voor alle zekerheid doe ik het lusje om de fietsbel.
no-name Geplaatst 10 maart 2013 Geplaatst 10 maart 2013 Bedankt voor jullie reacties. Ik ga denk ik voor de Touratec. Kost rond de € 15,--. http://shop.touratech.nl/navigation/gps-accessories/ram-device-holder-for-garmin-gps-map-62-devices-not-lockable.html Lijkt me beter dan die van Garmin en € 5,-- goedkoper. Als ik die link volg; zit daar dan ook de mount zelf bij? oftewel het bevestigingsmechanisme op het stuur? Het leek mij nu alleen maar de houder voor de gps.
Longboy Geplaatst 10 maart 2013 Auteur Geplaatst 10 maart 2013 Het gaat hier denk ik inderdaad alleen maar om de houder van de GPS. Maar als ik de foto's wat bestudeer, dan is het volgens mij niet zo moeilijk om dit mbv een oud fietsbel beugeltje en wat spulletjes van de Halfords, om dit op het stuur te bevestigen. Het grootste probleem voor mij was de houder waar de GPS in komt. Dit moet er toch ook een beetje netjes en degelijk uitzien. Als ik mijn creatie klaar heb laat ik het hier weten. Longboy.
Aanbevolen berichten