Spring naar bijdragen

Stat Bar Niet Actueel ?


njoyliving

Aanbevolen berichten

Heb vandaag 8 caches gevonden. Deze worden echter niet bij de Stat Bar opgeteld. Het totaal rechtboven bij je nickname is wel bijgewerkt.

Als je de Stat Bar aanklikt zie je staan in ons geval 2580 gevonden en als je de gevonden totalen optelt kom je op 2588.

Het lijkt er dus op dat er een storing is bij de Stat Bar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

De statistieken op geocaching.nl werken al tijden niet meer of niet goed. Dat is jammer, maar we kunnen er wel mee leven, want de statistieken op gc,com werken prima. Maar wat mij opvalt, beste @Geoman is dat het carnaval in Roosendaal dit jaar toch wel erg lang aanhoudt..... Je beloofde mij, dat je de RSS feeds na dat gebeuren even zou aanpakken, maar mijn outlook vakje blijft nog akelig leeg.... Het is niet iets waar een mens wakker van ligt, maar ja..... zelfs in Roosendaal is een belofte toch nog wel wat waard? :-) En mocht het op één of andere manier niet mogelijk zijn de zaak te herstellen (kan gebeuren) dan is één woord van jou genoeg om mij voor eeuwige het zwijgen op te leggen (althans waar het de rss feeds betreft....) :-)

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb vandaag 8 caches gevonden. Deze worden echter niet bij de Stat Bar opgeteld. Het totaal rechtboven bij je nickname is wel bijgewerkt.

Als je de Stat Bar aanklikt zie je staan in ons geval 2580 gevonden en als je de gevonden totalen optelt kom je op 2588.

Het lijkt er dus op dat er een storing is bij de Stat Bar.

 

Er is effectief een probleem met de counter op geocaching.com.

 

Je bent dus niet de enige.

 

Meer info: http://forums.groundspeak.com/GC/index.php?showtopic=308283

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inmiddels heeft Moun10bike in voornoemd draadje (zie link DanPan) antwoord gegeven:

"This is a temporary issue caused by a problem during our switch over to new hardware on Tuesday evening.

It has been corrected and your numbers will sort themselves out once you post another find".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...