Wuppie1976 Geplaatst 19 maart 2013 Geplaatst 19 maart 2013 hoeveel van die 18 mysteries zijn van het formaat micro of kleijner? hoeveel van die 7 multy's zijn van het formaat micro of kleijner? Barny Hallo Barny, 2 van de 7 multi's zijn formaat klein of micro 13 van de 18 mysteries zijn formaat klein of micro Nja, in ieder geval wat multies van formaat.Toch jammer van het percentage kleine caches. :< En jammer van de verhouding tradi versus multi...
Linkalovers Geplaatst 19 maart 2013 Geplaatst 19 maart 2013 En jammer van de verhouding tradi versus multi... Inderdaad, maar qua aantallen zullen de tradi’s, het altijd winnen van de multi’s. Sorry om te zeggen, maar ik verwacht niet dat dit ‘vroeger’ ( ja, schiet u maar … ) anders was. Echter, niet iedere tradi is per definitie een ‘potje’ en zolang dat het geval is, is er hoop. Ondanks dat wij het liefste lange multi’s lopen, hebben wij ook menig tradi gevonden, die meer dan de moeite waard was.
MacDD Geplaatst 19 maart 2013 Geplaatst 19 maart 2013 ergens in de eerste twee weeken van April ben ik voornemens allemaal bootcaches in Nederland te bezoeken en ook mijn lost place cache in de betonnen boot dus "wanneer" is een ruim begrip Barny Ik bedoelde juist hoe het met de betonnen boot is op dit moment. Afijn, ik zie het donderdag wel.
barny Geplaatst 19 maart 2013 Geplaatst 19 maart 2013 ze (het zijn er twee opelkaar) liggen er al zinds ze in 1945 lekgeschoten zijn daar op hun huidige plek, dus ze zullen er nog nu nog wel redelijk intackt liggen denk ik
Aanbevolen berichten