Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Nieuwe challenge: cache alleen te loggen indien je minder dan 35 caches hebt gelogd in 2012.

Het lijkt de bankenwereld wel: Geen geld wolf, maar een punten wolf: Er komen straks Geocachers die wel je punten wel willen overnemen. Tegen betaling uiteraard. Daarna gaan de punten even de ‘kast’ in en worden volgend jaar weer voor goud verkocht.

Hé @Od, wat dacht je van deze challenges:

- alleen de 'even' dagen van het jaar.

- alleen de 1 van de maand ( voor de cachers, met wat minder vrije tijd )

bewerkt door Linkalovers
Geplaatst

iedereen mag mijn "punten" wel hebben, gratis en voor niets hoe eerder hoe beter

dan word ik er ook niet meer op aangesproken door mensen met een minderwaardigheidsgevoel

regel het bij groundspeak mijn toestemming heb je bij voorhand

Barny

Geplaatst (bewerkt)

@Barny: nnnnnneeeeeeee :clown:, dat gaat zo 1-2-3 niet lukken. Voor die paar punten komen ze echt :no: niet van de bank. Zo gemakkelijk kom je er niet vanaf.

Edit: hé, de halve tekst is weg

Edit: nau... moe. Nog steeds maar de halve tekst......

Edit: als er nu niet iets leesbaars staat, dan @#$@$#$@$@$@@$!!!!!

bewerkt door Linkalovers
Geplaatst (bewerkt)

Als Barny nu eens zijn bussie verkoopt :oops:? Dan gooien we die paar puntjes gewoon ergens achterin de bak.… nooit meer terug te vinden. Weg is weg :bag:.

bewerkt door Linkalovers
Geplaatst (bewerkt)

Verkopen?

Zo,n wrak?

PN

PN: Oké, dan doen we het anders. We verkopen die paar punten en doen er het bussie bij :sweatdrop:

Edit: He', alweer maar de halve tekst?

Edit: helpt een reboot ??

bewerkt door Linkalovers
Geplaatst

....de onbeperkt logbare caches zijn er 51 onderdeel van een gearchiveerde serie....

@Vlindertje: Kan/wil je de naam van deze cache serie bekend maken, zodat we de voortgang kunnen zien?

Ps. Van mij zal je trouwens geen mail ontvangen, ik vindt punten geheel :no: belangrijk.

Als je de voortgang wilt zien zul je toch een mailtje moeten sturen naar puntenpakken@gmail.com. Je ontvangt dan een lijst van onbeperkt logbare caches. Het is niet aan mij, maar aan de CO's om de betreffende caches hier bekend te maken.

Overigens gaat het nu snel en is er niet één 'officiële' lijst, maar circuleren er inmiddels meerdere lijsten die door CO's worden aangevuld en doorgestuurd. Op de oorspronkelijke lijst staat het verzoek om bijgewerkte overzichten te sturen naar het centrale email-adres, maar daar komen nu ook lijsten binnen waarop het verzoek ontbreekt. Het initiatief is een eigen leven gaan leiden en waarschijnlijk zal het net zo gaan als met de lijsten met eindcoördinaten. Daarvan bestonden aanvankelijk ook verschillende exemplaren, die in kleine kring werden verspreid, tot iemand op het idee kwam om de lijsten samen te voegen tot een GSAK-bestand, dat tegenwoordig voor iedereen met de juiste connecties beschikbaar is. Daarnaast geldt het 'Google is your friend' inmiddels ook voor de eerste onbeperkt logbare caches.

Misschien is het wel leuk om te weten dat de bewuste serie is geplaatst door een Duitse REVIEWER, die door een Nederlands/Vlaamse collega op dit draadje attent is gemaakt. Met deze reviewer heb ik in de afgelopen dagen uitgebreid gecorrespondeerd en hij is deze week op de belangrijkste Duitse fora gestart met soortgelijke initiatieven. Het balletje rolt en als je weet waar je moet kijken zijn de eerste resultaten al duidelijk zichtbaar. Afgezien van de eerder genoemde Belg, die onomwonden een statement wil maken, hebben enkele tientallen cachers tijdens het barre winterweer van de laatste dagen bij bepaalde caches opvallend veel 'founds' gelogd.

Geplaatst

Kan iemand mij uitleggen, waarom geocaching nog leuk zou moeten zijn, als ik dit allemaal zo lees.... ? Het wordt alsmaar zieliger....

• Top! 2
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...