Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik heb een etrex 10 (vorig jaar gekocht) en ik ben totaal niet tevreden over de nauwkeurigheid. Aangekomen bij de eindcoördinaten begint de ellende vanaf 50 meter gebeurt er eigenlijk weinig meer. Heeeeeeeeel langzaam veranderd de afstand tot 40 meter, 45, 35 en blijft zelfs als je dan terug loopt blijft de afstand gelijk. Kent iemand dat probleem en liever nog een oplossing voor het probleem?

Geplaatst (bewerkt)

Ervan uitgaand dat al je instellingen correct zijn: terug naar de winkel. Calibreren gaat alleen op voor elektronische kompassen en die heeft de 10 niet volgens mij. Ook zonder updaten hoort dit apparaat gewoon een scherpe locatiebepaling te maken.

bewerkt door Goonies Oosterhout
Geplaatst

Bedankt voor jullie antwoorden, Ik ben bang dat ik er mee terug moet. als dat nog kan want is al wel een tijdje terug dat ik hem kocht. hmmm eerst nog maar eens goeie nieuwe batterijen proberen.

Geplaatst

Ik zou toch eerst proberen een update te doen. Dit is namelijk wel een bekend probleem van de etrex . Na update was mijn 30 ook van zijn problemen verlost. En nee dit heeft niks met de kompas te maken.

Als er een software probleem is, heeft een update proberen altijd nut.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...