Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Zeg Od :) Begreep ik nu dat jij ooit eens een cadeautje in je cache hebt gevonden? Vertel...Wat was dat dan?

Geplaatst

Zeg Od :) Begreep ik nu dat jij ooit eens een cadeautje in je cache hebt gevonden? Vertel...Wat was dat dan?

Dat waren een bakje goed geconserveerde olijven en een miniatuurflesje Ouzo. En er stond op: "Dit is voor Od." Leuk hè!

Geplaatst

Team Tammo #zucht moet ik bij elke post zeggen dat er echt wel ergens een uitzondering bestaat ?

ook op deze post zal wel een uitzondering komen #drie #dubbel #zucht

Wat mij betreft is dit helemaal geen uitzondering, mijn ervaring is dat de grote van de cache niets, maar dan ook helemaal niets zegt over de kwaliteit van de cache en of het wel, of niet, een interessante locatie is.

De grootte van een cache is geen garantie, maar wel een indicatie voor kwaliteit. Met een ruime container voorzien van een logboek en ruilspullen toont een plaatser aan het spel te hebben begrepen en bereid te zijn tijd en geld te investeren om medespelers een mooie afsluiting van de speurtocht te bezorgen. De cache is de kroon op zijn/haar creatie. Is op de cache niet bezuinigd, dan is de kans groot dat ook aan andere essentiële onderdelen van de tocht zorg is besteed.

Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar door de bank genomen is de kans op een teleurstelling kleiner naarmate de cache groter is. Dat is MIJN ervaring is de afgelopen 10 jaar en daarom is grootte voor mij het belangrijkste selectiecriterium. Micro's en ander ondermaats strooigoed blijven niet in het filter hangen.

Geplaatst

Dat waren een bakje goed geconserveerde olijven en een miniatuurflesje Ouzo. En er stond op: "Dit is voor Od." Leuk hè!

Mooie tijden, Od, ook ik kreeg deze versnaperingen in mijn cache.

En hiermee is het absolute bewijs geleverd; waardeer je ouzo en olijven, gebruik dan geen fotokokertje als cache!

En de rest is flauwekul!

Antarctica

• Top! 1
Geplaatst

Een slok ouzo, wat olijfolie en een diepe zucht en je kan die filmkoker ook naar duistere oorden zenden :wistling:

Nee, dan is het geen HH maar een ander soort moving canister........

Ach ja, dit hele draadje is alweer een grijs gedraaide plaat uit het geoforum archief!

Geplaatst

mijn reactie was echt sarcastisch bedoelt..... blijkbaar niet zo overgekomen.

wat om wilde zeggen is dat de grote van de cache tegenwoordig niets meer zegt. in 9van de 10 caches zit zooi. Dus is een ammobox niets met dan een afvalvat met een log rolletje.

Geplaatst (bewerkt)

Hoi X: Dit klinkt een beetje alsof jij nooit ouzo en olijven in je eigen cache hebt gevonden! Jammer hoor dit...

Maar aan de andere kant heb je een piep klein beetje gelijk. Olijven en ouzo zijn zeer waarschijnlijk zóóóóó 2012!

2012 was een vrolijk jaar waarin we supergezelige dingen met elkaar hebben gedeeld. Zóóó 2012!

2013 is zeker minder vrolijk begonnen...

bewerkt door de kikkers
  • Top! 1
Geplaatst

De filmkoker is in veel draadjes een terugkerend discussiepunt. En ja, dan probeer ik de koker eens van een andere kant te bekijken. Vanwege de kameleontische eigenschappen heb ik een aantal kokertjes op voorraad. De koker is zwart, grijs of doorzichtig, al naar gelang de kleur van de lantaarnpaal die hem mag ontvangen.

Geplaatst

Ik heb in mijn box medische give aways zitten. Een hele voorraad gekocht op internet. Bij elke controle neem ik weer wat spulletjes mee maar dan blijft de inhoud van de kist wel de moeite waard.

? Een cache met paracetamol, pleisters en brandzalf? Een tekentang mag dan niet ontbreken. Goed idee.

Geplaatst

En dat brengt mij uiteraard weer op een nieuw idee. Een verbanddoos als cachecontainer. Logboekje en pen kunnen er nog wel bij. Afspraak maken met drogist of apotheker............. De rest verklap ik niet.

Geplaatst

mijn reactie was echt sarcastisch bedoelt..... blijkbaar niet zo overgekomen.

wat om wilde zeggen is dat de grote van de cache tegenwoordig niets meer zegt. in 9van de 10 caches zit zooi. Dus is een ammobox niets met dan een afvalvat met een log rolletje.

Jawel hoor, en hopelijk is mijn reactie ook duidelijk: niet klagen over de inhoud, maar er iets aan doen. JIJ bepaalt of een ammobox een afvalvat is. Niet mekkeren, maar een goed voorbeeld geven. En in een ammobox hoort geen logrolletje, maar een logboek. Net als in elke cache, trouwens.

Geplaatst (bewerkt)

En alweer ben ik het met Vlinder eens. In een aantal van mijn caches heb ik een logboek op A5 formaat gestopt. Dat nodigt uit iets meer te schrijven dan naam, datum en TFTC. Heb ik naderhand ook nog een leuk aandenken.

Edit. Met de opmerking "Niet mekkeren" ben ik het niet eens. Op een laatdunkende manier vaak de confrontatie zoeken past niet echt bij een filosoof.

bewerkt door Odlaniger
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...