MacDD Geplaatst 4 februari 2013 Share Geplaatst 4 februari 2013 heya. Ik wil even niet de discussie over trails in het algemeen hebben. Is de lanaker canals trail geschiklt en leuk om te wandelen? Zit er over te denken om dit in maart te doen, rugzak en tent mee en gaan met die banaan. 20 km per dag met een zooi caches onderweg geeft een zooi tijd. Of weet iemand elders een mooie trail om te wandelen met overnachting er bij? Zuid-nederland/vlaanderen. Mag ook een lange multi zijn met voor de avond nacht nog wat nighties. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
topzoekertje Geplaatst 4 februari 2013 Share Geplaatst 4 februari 2013 Ik weet niet of je de Veluwe onder Zuid-Nederland schaart, maar Dwars door Gelderland is een mooie route van 24 letterboxes en ruim 150 kilometer. Onderweg zijn er meer dan genoeg campings. Nachtcaches direct langs de route zijn schaars. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gamdot Geplaatst 4 februari 2013 Share Geplaatst 4 februari 2013 Is dit iets? MrCache's Rur-Rallye #1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MacDD Geplaatst 5 februari 2013 Auteur Share Geplaatst 5 februari 2013 (bewerkt) Ik weet niet of je de Veluwe onder Zuid-Nederland schaart, maar Dwars door Gelderland is een mooie route van 24 letterboxes en ruim 150 kilometer. Onderweg zijn er meer dan genoeg campings. Nachtcaches direct langs de route zijn schaars. Denk het niet. En 150 km loop ik niet in 2 dagen. Is dit iets? MrCache's Rur-Rallye #1 Zal eens goed kijken. Zit nl nog wat trails in het verlenge. 5 februari 2013 bewerkt door MacDD Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fietser Geplaatst 5 februari 2013 Share Geplaatst 5 februari 2013 Wij hebben een gedeelte van de Lanaken trail gedaan. Persoonlijk vind ik het geen trail om als "vakantie"wandeling te zoen. De Mr.Cache's Rur trail vind ik zelf interessanter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MacDD Geplaatst 5 februari 2013 Auteur Share Geplaatst 5 februari 2013 Wij hebben een gedeelte van de Lanaken trail gedaan. Persoonlijk vind ik het geen trail om als "vakantie"wandeling te zoen. De Mr.Cache's Rur trail vind ik zelf interessanter Kijk. Daar heb ik iets aan. En waarom? Dus waarom niet lanaker vakantiewandeling? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fietser Geplaatst 5 februari 2013 Share Geplaatst 5 februari 2013 De Mr.Cache Rur rally gaat door een veel afwisselender landschap. Wij hebben een stuk van de Lanaken gelopen. En een gedeelte met de auto De Mr. Cache..hebben we op de fiets gedaan. Erg mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gamdot Geplaatst 5 februari 2013 Share Geplaatst 5 februari 2013 Heb een stuk van de Lanaker gedaan. Niet echt bijzonder mooi landschap. De Ruhr heb ik niet gedaan, maar ken het gebied wel. VEEL mooier daar!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D_Jakke Geplaatst 5 februari 2013 Share Geplaatst 5 februari 2013 Grand Tour de Bree 100 waypoints - 35+ km Zalige tocht , wel maar één puntje waard 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MacDD Geplaatst 5 februari 2013 Auteur Share Geplaatst 5 februari 2013 Grand Tour de Bree 100 waypoints - 35+ km Zalige tocht , wel maar één puntje waard Staat op mijn lijst, maar samen met een vriend. Anders werd het die. Maar nu ga ik alleen. En ik ken geen hele lange multi die zo mooi is, dus dan maar op de trail manier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laekense Geplaatst 5 februari 2013 Share Geplaatst 5 februari 2013 (bewerkt) mwa, wel eens van de cave cache Kanne gehoord? GC1TPD8 http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?guid=b7688c8a-8360-469c-a226-840235a6d794 Voor een meerdaagse impressie: Ok, geen 35 km, maar een absolute uitdaging. (en onderweg kom je langs een cp, onder de brug) 5 februari 2013 bewerkt door Laekense 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MacDD Geplaatst 5 februari 2013 Auteur Share Geplaatst 5 februari 2013 mwa, wel eens van de cave cache Kanne gehoord? GC1TPD8 http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?guid=b7688c8a-8360-469c-a226-840235a6d794 Voor een meerdaagse impressie: Ok, geen 35 km, maar een absolute uitdaging. (en onderweg kom je langs een cp, onder de brug) Wow, die ga ik doen met een vriend. Even ontstressen. En wat is CP? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nekrav Geplaatst 5 februari 2013 Share Geplaatst 5 februari 2013 Zowel Cave cache Kanne als Grand tour de Bree kan ik echt aanraden, beide gedaan en zeer hoog op mijn favorieten lijstje. Lanaken heb ik zelf niet gedaan maar ken wel enkele die hem wel hebben gedaan en hebben mij verteld dat het inderdaad niet zo spectaculair is. Smaken verschillen uiteraard daarin wel natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laekense Geplaatst 5 februari 2013 Share Geplaatst 5 februari 2013 En wat is CP? Een cp is een camperplaats; ik meen me te herinneren dat julli eeen camper hebben, of zit ik nu fout? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MacDD Geplaatst 6 februari 2013 Auteur Share Geplaatst 6 februari 2013 En wat is CP? Een cp is een camperplaats; ik meen me te herinneren dat julli eeen camper hebben, of zit ik nu fout? Ah, shoot, natuurlijk. Thnx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden