Spring naar bijdragen

Hoeveel Caches Max Laden In Gpsmap 60Cx?


jomalima

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Igeoknife is een geweldig mooi programma dat ook uitstekend op de iPhone werkt. De gegevens worden vanuit GSAK op de iPhone (iGeoknife) overgezet. Je hebt dan alles bij de hand. Zowel beschrijvingen als hints als de jongste logjes. Je kunt er dus paperless mee cachen. In samenwerking met bijv. de app van Geocaching.com heb je in feite niet veel meer nodig. Neemt niet weg, dat ik qua nauwkeurigheid, batterijen etc. toch mijn Garmin prefereer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:oops::offtopic: Ik denk dat ik idd een andere wending heb gegeven aan de vraag van Jomalima maar ik herken het probleem dat er is. (dat ontstaat gewoon langzaam met de jaren als cacher. Je wilt wat flexibeler zijn). Je bent op vakantie en je wilt lekker kunnen cachen waar je maar wilt en als je zin hebt. Met de beschikking over een volgeladen gps blijf je toch afhankelijk van wat daar is ingezet thuis. De gps is dan leidend terwijl dat eigenlijk andersom moet zijn in de meeste gevallen. (als je tijdens het huiswerk maken mooie en bijzondere caches hebt gevonden in je vakantie streek werkt het natuurlijk weer andersom, die plekken wil je niet missen als je in de buurt bent) Met de C;Geo app kun je natuurlijk ook caches opslaan en off-line gebruiken. Dus geen kosten) Mijn 60csx blijft mijn steun en toeverlaat bij het cachen maar de androidphone met app helpt hem af en toe een handje. Een smart- iphone e.d. is natuurlijk ook wel wat vriendelijker in de bediening dan een 60csx.

 

@Martijn&Martine, een goed idee om de GC apps eens tegen het licht te houden. Dan worden weer wat wijzer.

 

Greetz GUUST :lookaround:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk ook dat er geen kant en klaar antwoord is op mijn vraag. Wat al aangegeven is dat het ook een persoonlijke voorkeur is van iedereen. Op zich is het wel een goed idee om de diverse apps eens te vergelijken. Maar wat de een positief vind, is voor de ander misschien nadelig. Ik denk dat, als ik naar mezelf kijk, gewoon eens het een en ander uit moet gaan proberen. c;geo in combinatie met locus werkt goed, ben er wel tevreden mee, maar het is uitvinden hoe het gaat met een grotere database aan caches. Gdak/gsak ga ik eens uitproberen. Ik heb nog effe de tijd.

 

Bedankt voor jullie advies. Ook al is er geen kant en klaar antwoord. Ik ben toch een heel stuk wijzer geworden :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik maak als voorbereiding op mijn vakantie een groot aantal queries die ik op mijn notebook en smartphone inlaad. Kom ik ergens dan laadt ik de querie in gsak, en zet die op mijn 60csx. Zo heb ik bijna altijd alles bij de hand.

Lukt dit niet, dan volgt er een favoriet bezoekje aan de Mac waar we een aantal nieuwe queries maken en downloaden onder het genot van een kop koffie. Lukt dit allemaal niet, dan pak ik gewoon een goed boek.

Cirkel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...