Spring naar bijdragen

Zoekfunctie


Marco de Klerk

Aanbevolen berichten

Zoeken! Hoe gaat dat? Je bedenkt een zoekterm en die vul je in in de zoekfunctie van dit forum. De zoekfunctie komt terug met de melding dat jouw zoekterm geen resultaten heeft opgeleverd, dus je past je zoekterm aan. Nu komt de zoekfunctie met de melding dat "floodcontrol is geactiveerd en dat je een aantal seconden moet wachten met verder zoeken. Wat is dat? Floodcontrol? en wat doe ik fout?

 

En kom er maar in met de grappen over dat ik eerst maar eens de zoekfunctie moet gebruiken om het antwoord te vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Floodcontrol of (over)vloedcontrole is een methode om te zorgen dat een webserver, waar de website opdraait, blijft werken.

Teveel verzoeken per seconde kunnen zorgen dat een website "down" gaat (zogenaamde Denial of Service, ook wel door hackers gebruikt om een website tijdelijk om zeep te helpen).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lijkt me dat een en ander iets te kritisch is ingesteld voor deze functie. Als ik zoek op "etrex 10", wordt er niets gevonden. Vervolgens pas ik mijn zoekterm aan, (Dat duurt al enige tijd, want ik ben geen snelle typer) en dan schakelt de floodcontrol al in.

 

Overigens vreemd dat op de zoektermen etrex, etrex 10, garmin etrex geen resultaten gevonden worden. Ik kan me voorstellen dat mensen die zoekfunctie negeren en meteen een vraag stellen.(tot frustratie van sommigen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Marco,

 

Ik heb zonet even de zoekterm 'etrex 10 ingevoerd en dat gaf als resultaat deze pagina.

Misschien was het slechts een tijdelijk probleem.

Succes met zoeken.

 

Edit: Dat is vreemd, klik ik nu zelf op de link kom ik op een andere zoekpagina uit. Daar nogmaals etrex 10 ingevoerd en inderdaad een floodcontrol van 1 seconde. Nogmaals zoeken na 1 seconde gaf wel weer het gewenste resultaat.

bewerkt door Powk
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...