Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Om dit draadje weer een draai richting on-topic te geven, het valt me vandaag op dat op googlemaps en google-earth enkele stippen van locatie zijn veranderd. Gisteren waren deze locaties nog elders. Op gpscoordinaten.nl zie ik nog wel de 'oude' stippen. Zijn er meer die dit is opgevallen? Lekker als de stippen met regelmaat van locatie veranderen.

Hidde, bespaar de teleurstellingen en negeer deze serie tenzij je punten wilt scoren, maar zelfs dat kan op een leukere manier.

Dat was de vraag niet. Het is mij opgevallen dat er sinds twee dagen enkele stippen-op-de-kaart zijn verschoven, iig op googlemaps en google-earth. Als je nu net bezig bent met een cachelisting etc te maken van een (al dan niet leuke) stip, en de stip ligt ineens 500 meter verder, kan je weer opnieuw beginnen met listing, evt puzzel, plekje zoeken, toestemming vragen etc. De vraag was daarom of meer mensen hier 'last' van hebben.

Geplaatst

Om dit draadje weer een draai richting on-topic te geven, het valt me vandaag op dat op googlemaps en google-earth enkele stippen van locatie zijn veranderd. Gisteren waren deze locaties nog elders. Op gpscoordinaten.nl zie ik nog wel de 'oude' stippen. Zijn er meer die dit is opgevallen? Lekker als de stippen met regelmaat van locatie veranderen.

Hidde, bespaar de teleurstellingen en negeer deze serie tenzij je punten wilt scoren, maar zelfs dat kan op een leukere manier.

Dat was de vraag niet. Het is mij opgevallen dat er sinds twee dagen enkele stippen-op-de-kaart zijn verschoven, iig op googlemaps en google-earth. Als je nu net bezig bent met een cachelisting etc te maken van een (al dan niet leuke) stip, en de stip ligt ineens 500 meter verder, kan je weer opnieuw beginnen met listing, evt puzzel, plekje zoeken, toestemming vragen etc. De vraag was daarom of meer mensen hier 'last' van hebben.

Hidde, als je in Google Earthe een plaatsnaam ingeeft en je blijft met je muis uit het beeld, verschijnt onderin de balk het coördinaat. Dit is het juiste coördinaat. Als je de caches in Google Earth wilt zien, dan worden deze niet altijd getoond op de juiste plaats. Soms verspringen dan de afbeeldingen van de caches. Waarom, geen idee.

Geplaatst

Sprinkhaan heeft pas één cache gedaan, dus laat haar lekker puntjes verzamelen. Is de lol van deze hobby er waarschijnlijk snel af.

Niet iedereen heeft de X-factor en dat is maar goed ook, want de voorraad stroopwafels is niet onbeperkt.

Geplaatst

Ook een beetje gekrenkte trots.

Kritiek op Stippen? Dan steeds melden dat er weer een paar bij zijn gekomen. Lekker puh!

Kritiek op een domme opmerking over laarzen? Dan onder verschillende accountnamen filmjes over laarzen plaatsen. Lekker puh!

Geplaatst

Sprinkhaan, de 20 te bezoeken caches zijn al openbaar gemaakt (zie de FTF) en bijna allemaal op springafstand van Zandvoort. Dus ik zou zeggen, ga lekker genieten. Veel plezier!

Geplaatst

Sprinkhaan, wat is er leuk aan die stippen?

Antarctica

Ken je eigen land en steden/dorpen beter zoals bv Hierden GC44cx5

tjonge waar ligt dat eigenlijk ??

Sprinkhaan heeft pas één cache gedaan, dus laat haar lekker puntjes verzamelen. Is de lol van deze hobby er waarschijnlijk snel af.

Niet iedereen heeft de X-factor en dat is maar goed ook, want de voorraad stroopwafels is niet onbeperkt.

ha toch 1 punt voor mij

Geplaatst

Stippen op de kaart ….. Voor Amerika is Nederland een stip op de wereldbol.

Stippen op de kaart is een project gestart door iemand die gewoon een leuk idee had met Nederlandse steden en dorpen.

Een stip op de wereldbol voelen wij ons zo een stip ??

Nee ik vind van niet.

Elke stip is er 1 en het maakt niet uit welke stip je bedoeld.

Ook met Geocachen elke cache is eigenlijk een stip op de kaart.

Maakt niet uit of nu een Multi,mystery,traditional het zijn en het blijven stippen.

Ik heb een Multi gedaan waar je plankjes moest tellen van een bankje (moeilijk hoor) en kwam uit op een filmrolletje tjonge tjonge drie uur verder leuk he???

Ik heb een mystery gedaan 5 avonden lopen/zitten pusselen (he barney) kwam uit op een petling (PFFFFF leuk)

Ik heb een Traditional gedaan moest door water,heuvels,bossen en kwam uit bij een bamibox mhmhmhmh…. Lekker.. (nat)..

Ja ik vind Geocachen nog steeds leuk Waarom ??

De verrassing waar ik terecht kom. Multi of traditional maakt niet uit

Stippen op de kaart is leuk… niet als 1 cache want dat weet ik het wel filmkoker,petling achter een boom.

Nee stippen op de kaart is leuk geworden door dat het over heel Nederland spreid en ieder cache een eigen verhaal heeft en een eigen karakter.

De een er anders is dan de andere soms leuk soms minder leuk.

Kan JIJ het beter ??? er zijn steden/dorpen zat ook die van jouw !!!

En waarom waarom dan de drukte meteen van bepaalde mensen hier die het dan BETER weten of BETER kunnen cachen ??

Het was mijn eerst mededeling op deze site maar ik had echt niet verwacht wat een heibel hier van kwam zeg…… tjonge ONGELOOFELIJK….

Dus stippen van de kaart ??? of gewoon stoppen met cache ???

Computer uit..

De site geocaching.com niet meer bezoeken en KLAAAAR !!!!!!

Steltje sukk……sssssssssssss

Sprinkhaan

Geplaatst

Goh, wat leuk, zeg! Ik wordt er helemaal enthousiast van. Antarctica

Dus jij stap NU in je blauwe autotje om stippen te scoren ???

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...