Spring naar bijdragen

Functionaliteit Forum


Birdie.NL

Aanbevolen berichten

Maar wat het vervelendste is.... Direct na de overgang naar de nieuwe site ging er iets mis met mijn account (door mijn eigen nieuwsgierigheid naar functies, waar ik beter niet op had kunnen klikken). Ik maakte derhalve een ticket aan met het vriendelijke verzoek mijn situatie even te herstellen, zodat ik gewoon met "Gerrit Tabak" had kunnen doorgaan. Ik heb nu nóg geen antwoord ontvangen en heb zélf de situatie maar opgelost door een nieuwe account aan te maken met "Team Tabak". Oude wijn in nieuwe zakken, maar ik moest toch wát? Er kan toch wel geantwoord worden op een gewone fatsoenlijke vraag? Er zullen toch geen tientallen tickets per week binnen komen? Voor iemand met kennis van zaken achter het forum moeten die vragen toch allemaal in een uurtje zijn uitgezocht, opgelost en beantwoord?

 

Kijk, dat is nou leuk! Er is tóch wat mee gedaan. Mijn oude en nieuwe gegevens zijn bij elkaar gevoegd, waardoor ik weer al mijn berichtjes kan zien binnen één account en ook de "positivo knop" is bijgewerkt. Dank daarvoor! Maar nog één (opbouwend bedoeld) commentaartje..... Het had helemaal af geweest, indien de vraag (ticket) ook even heel kort beantwoord zou zijn geweest via de mail. Iets in de zin van: "Tabak... ouwe zeur, we hebben het voor je geregeld hoor".... Dan was ik helemaal gelukkig op twee oren in slaap gevallen..... :thumbsup:

 

Maar toch.... Dank!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

@ Tabak.

In dit geval bewust geen reactie gegeven ... Wilde eens zien hoe snel je erachter kwam :P

 

Oja... 20 tot 30 binnenkomende mails/tickets (naamsverandering, ik snap het niet, wil je adverteren?, mogen wij adverteren, interviews, doossie gevonden, ring verloren, .... ) in de week is zeker geen uitzondering!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk, Geoman, dat je je hier in een draadje meldt.

We worden soms als geogieren afgeschilderd, maar we dragen .nl een warm hart toe.

En we waarderen communicatie.

Antarctica

 

Edit: schilderen is met een l en niet met een k.

bewerkt door antarctica
  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Tabak.

In dit geval bewust geen reactie gegeven ... Wilde eens zien hoe snel je erachter kwam :P

Enig gebrek aan communicatie heb ik je wel eens ontzegd.... maar enig gevoel voor humor kan ik je níet ontzeggen en dat is me ook een lief ding waard!!! :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...